Heb jij misschien de spelregels van Shogun?
Ja die heb ik. Ik heb het spel twee keer zelfs, en met wat miniatuurverf heb ik de tweede set figuurtjes een andere kleur gegeven. Dus nu kun je het met 10 spelers spelen (wordt een flinke chaos en het bord is nog te klein, maar toch…..).
Zodra ik thuis ben zal ik ff kijken of ik de spelregels nog in .pdf format heb liggen. Als het goed is wel, maar wel alleen de engelse versie. De nederlandse spelregels zijn trouwens enorm slecht ivm de engelse handleiding.
Je moet Game of thrones/spel der tronen uit proberen is een goede war game. Duurt niet zo lang ongeveer 3 uur.
El grande, Kardinaal & Koning (is maar 12 euro bij V&D).
RailRoad tycoon vind ik zelf ook heel leuk makkelijk te spelen maar jammer van het bord. De eerste druk gaat het bord krom/buigen das wel jammer het is wel een heel goed spel. Ik zou maar even wachten tot 2e print.
Torres is ook erg leuk is ook met actie punten net als tikal maar is nu moeilijk te vinden.
En nog van de zelfde trilogy legspel als Eufraat & Tigris van Knizia heb je nog Samurai en Heersers des woestijn. Beide zijn goed.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?