Spellenveiling Ducosim: kavels bekend

• Frank Hakstege

Ik gaf niet af op de General, lees eerst eens iemand reactie voordat je weer reageert. Ik vroeg me af of tijdschrijften aanbieden mocht. Dat mocht blijkbaar.

De Generals waren overigens niet compleet, aangezien de bijbehorende extra's (countersheets e.d.) er niet bij zaten.

Verzamelspellen mocht zeker niet, dus ik snap ook niet dat de Gregory Horror Show is aangeboden en geveild.

• Koen

Hallo,

ik wil wel eens weten voor hoeveel euri kavel nr. 59 (Boom Town) verkocht werd …

• Ron Huising

Het was heel geslaagd om de veiling eindelijk weer eens mee te maken en de verschillende soorten spellen maken het juist aantrekkelijk voor veel verschillende mensen. Gewoon de formule zo laten jongens, werkt prima.

Ook de sfeer was ouderwets gezellig, dus bedankt voor de dag en de goede organisatie.

• Michael

24 euro

>

> Hallo,

>

> ik wil wel eens weten voor hoeveel euri kavel nr. 59 (Boom

> Town) verkocht werd …

• Amit&Jill

Wij willen ook een bedankje posten voor de veilingorganisatoren.

Het was de eerste keer dat we kwamen (en uberhaupt de eerste keer dat we een veiling meemaakten) en hebben uiteindelijk het spel dat we erg graag wilden hebben (Funkenschlag) kunnen bemachtigen. Het was spannend en gezellig en we komen zeker volgend jaar weer.

• BoB

24 EUR idd. Een mooi prijsje voor een spel waar er maar 1000 van gemaakt zijn. Ben dan ook erg blij dat de andere bieders niet meer over mijn 24 EUR heengingen :-)

• Unzepe

Ik kan niks anders doen dan me aansluiten bij de andere schrijvers.

De veiling was weer ouderwets gezellig en het aanbod zeer gevarieerd.

En ik moet zeggen dat ik een paar leuke koopjes heb gedaan.

Volgens mij is 60 euro voor McMulti nog steeds geen geld!!

Grtz

Unzepe

• BoB

60 EUR voor McMulti was idd 1 van de betere koopjes!

• Det

Volgens mij zijn alle dubbele kavels verkocht, dus wat is het probleem…

Heb je gewoon iets meer kans als er veel op een spel wordt geboden!

Det

• Unzepe

Tig keer Squad 7 bijvoorbeeld :)

Unzepe