Spellenveiling Ducosim: kavels bekend

• Akke

Hey, bij de Spielbox zit ook altijd een spel :)

Tja, er zitten een aantal ‘relatiegeschenken’ bij, als die er echter uit waren gekieperd dan had je misschien 1 item extra kunnen verkopen. Ik vind het aanbod dit jaar aardig; hoewel ik liever iets meer selectie zou willen zien in de kavels begrijp ik dat er al flink veel tijd in de veiling gestoken wordt.

Volgende keer echter aub niet mijn verzamelspel afwijzen en een ander wel accepteren ;)

• Peter

Smaken verschillen, Frank. Er zullen best mensen zijn die die tijdschriften wel interessant vinden. Alleen maar Avalon Hills op de lijst is ook niet boeiend. En wat betreft die 50% uitval: it's all in the game, dat geldt voor iedereen die spellen aanbiedt.

Had je overigens de bring and buy stand al ontdekt? Spellen die niet met de veiling meekunnen, kun je altijd nog daarheen brengen. Werkt prima!

• Marian

Ieder jaar dezelfde opmerking t.a.v. de lijst, maar ik moet zeggen dat ik mij nog nooit heb verveeld op de veiling. Volgens mij is het het ultieme ducosim-spel, maar ja als je insteek alleen maar handelen is dan kom je er bij de veiling sowieso bekaaid vanaf. Op ebay kan je dan misschien meer voldoening vinden en als je het dan op ducosim wilt houden, probeer dan een bring&buy op 1 van de andere spellenbeurzen die georganiseerd worden door Ducosim.

Persoonlijk zie ik weer uit naar de veiling. Ik heb al een paar dingen zien staan waarvan ik denk .. ja, daar wil ik op bieden en ook al een paar dingen waarvan ik denk tja zo'n geldboom is toch wel heel erg handig, maar waarvan ik graag wil weten wat ervoor neergelegd gaat worden. Wat betreft de “mindere” spellen, het is toch dikke lol om te kijken hoeveel plezier er is als erop deze spellen wordt geboden. Ik verheug me iig op zaterdag :)

• Erwin Broens

Ik had in eerste instantie niet gezien dat het complete jaargangen zijn (soms zelfs twee jaren in één kavel). Wat mij betreft prima materiaal voor de veiling.

• Michael

De Bring & Buy stand is 3 keer per jaar tijdens de spellenbeurs van Ducosim.

Echter NIET tijdens de komende beurs, want de veiling en Bring & Buy tegelijk is iets te veel van het goede.

De kavellijst zal de komende dagen misschien nog iets wijzigen. Ik heb al het eerste verzoek ingwilligd om een toegewezen kavel te vervangen door een afgewezen kavel.

• struikrover.nl

Ik verheugde me er ook op, maar ik kan helaas niet. :(

(had zelfs al spellen op het oog)

• Michael

struikrover.nl schreef:

>

> Ik verheugde me er ook op, maar ik kan helaas niet. :(

> (had zelfs al spellen op het oog)

Je kan natuurlijk altijd iemand anders naar de veiling sturen om voor jou op bepaalde kavels te bieden. En dan wel een maximum meegeven. :-)

Een paar jaar geleden heb ik wel eens van iemand uit Duitsland het verzoek gekregen om op een bepaald zeldzaam AH-spel (Gunslinger) te bieden tot een bepaald maximum (ik dacht iets van 100 gulden). Maar die kavel is toen niet geveild, het spel was in zeer slechte staat.

• Koen

… en wie wil een verre Belg een dienst bewijzen??

… mail me maar !!

Mvg,

Koen

• Lajos

Weet iemand misschien hoe laat de veiling zaterdag begint? Op de Ducosim website kan ik dat niet vinden…

• Michael

14.30 uur