Verslagen door Frank Hakstege snik.

• burrie

36.95 USD geboden op de nieuwe Twilight Struggle van GMT. Laatste dag van de veiling biedt Frank Hakstege 1 dollar meer…ik had geen tijd om e-bay te controleren…weg spel…snik. Vijf minuten na de veiling een nieuw bericht. Second chance offer…36.95 USD. Veel plezier ermee Frank. Hoeveel verzendkosten moest je betalen?

• Frank Hakstege

Sorry mate,

Ik had het bod een uur of 6 eerder afgegeven. Verzendkosten zijn $10.45, erg schappelijk dus.

Maar eh, als je eenkeer naar Ducosim komt dan spreken we af voor een potje. Als je tenminste wilt.

Groeten,

Frank

• Frank Hakstege

Oh BTW,

Ik had tot $45.00 doorgeboden.

• Frank Hakstege

Hey! Ik zie net dat je er toch één hebt. Voor 1 dollar minder :)

• Henri

Ik proef dat hier sprake is van een nieuwe trend? Oftewel spellen goedkoper in de voorpublicatie bestellen om deze vervolgens op EBay te gooien.

• Frank Hakstege

Henri,

Ik denk niet dat dat hier het geval is. Twilight Struggle is al een tijdje uit.

Het kan overigens wel zo zijn dat deze winkel ze al had besteld toen ze in het P500 programma stonden. Ik neem aandat deze winkel danniet nog eens zijn 30% discount heeft gehad.

• burrie

Lijkt me leuk, maar gaat een beetje moeilijk. Ik woon namelijk in Pittsburgh. $ 10.45 valt heel erg mee, ik moet $ 7.76 betalen. Ik zag trouwens ook dat ze een web-site hebben (nadat ik het spel gekocht had bij ze). Spel kost op de site gewoon $ 36.95. Vind ik wel een beetje raar.

• Frank Hakstege

Pittsburg? Tja, dan moet je wachten tot volgend jaar of het jaar erop dan ben ik misschien weer in de buurt van Pittsburgh.burrie schreef:

• Henri

Ik heb mijn exemplaar - besteld in de voorpublicatie - pas vorige week mogen ontvangen.

• Frank Hakstege

Wow Henri,

Dat is rijkelijk laat! Hebben ze het per surface mail verstuurd? Dat duurt soms wel 8 weken!

Ik kreeg van de week Flying Colors, lekker snel; 6 dagen of zo, maar was wel onderschept door de douane. Effe nog 16 euro er bij bovenop. Och, zo af entoe mag dat ook best wel eens.

Frank