El Grande en/of Puerto Rico

• Klaas

Hartelijk bedankt voor al jullie reacties!!!!

Ik heb intussen Puerto Rico gekocht en gespeeld (nu 2 x met 2 en met 5 spelers) maar het is inderdaad een uitstekend spel. Ik weet (nog) geen juiste tactiek, als die er al is…

Wat betreft El Grande, deze staat op mijn verlanglijstje…

Er zijn de laatste tijd al heel wat goede spellen uitgekomen, denk aan Mahradja, War of the Ring, extra scenario voor Kolonisten en nog veel meer.

Maar ja, je kunt ze niet allemaal kopen, daar is mijn budget niet toereikend genoeg voor. Nogmaals bedankt voor de reacties en veel speel plezier!!

• Erwin

Ik zou toch echt eerst El Grande kopen voordat je onderstaande spellen aanschaft, El Grande heeft zijn status al bewezen terwijl dat voor onderstaande spellen nog moet blijken….

Veel plezier met spelen!

Klaas schreef:

>

> Er zijn de laatste tijd al heel wat goede spellen uitgekomen,

> denk aan Mahradja, War of the Ring, extra scenario voor

> Kolonisten en nog veel meer.

>

• Walt

Klaas schreef:

Er zijn de laatste tijd al heel wat goede spellen uitgekomen, denk aan Mahradja, War of the Ring, extra scenario voor Kolonisten en nog veel meer.

War of the ring is een moeilijk maar toch een mooi spel.

Extra's van kolonisten zal ik je “steden en riddens” voor 100% aanraden maar zeker geen zeevaarders deze biedt wienig extra. verder senario's behoren ook niet tot mijn favo, maar smaken verschillen, probeer het eerst eens te spelen bij vrienden of een spellenvereniging.

groeten walt