spelregels Veldloop/Cross van Claxon

  • aartjanszen

    wie kan mij helpen aan de spelregels van het spel ‘Veldloop’ van spelletjesmerk Claxon ?? ik kocht het vandaag voor 1 euro in een kringloopwinkel, helemaal compleet, maar zonder spelregels - dus vandaar mijn oproep - het mag een fotokopie zijn of een gescannede versie. graag ! en alvast bedankt !!

    aartjanszen - amsterdam

  • Corry

    aartjanszen Schreef:

    ——————————————————-

    > wie kan mij helpen aan de spelregels van het spel

    > ‘Veldloop’ van spelletjesmerk Claxon ?? ik kocht

    > het vandaag voor 1 euro in een kringloopwinkel,

    > helemaal compleet, maar zonder spelregels - dus

    > vandaar mijn oproep - het mag een fotokopie zijn

    > of een gescannede versie. graag ! en alvast

    > bedankt !!

    > aartjanszen - amsterdam

  • Corry

    Ook wij hebben het spel Veldloop/cross van het spelletjes merk Claxon gisteren op de kleedjesmarkt gekocht, maar helaas zonder spelregels. Wie kan ons helpen? Het mag een fotokopie os scan zijn. Alvast bedankt. Corry

  • Karel

    Beste,

    Heeft u ondertussen de spelregels van Veldloop/Cross kunnen bekomen of terugvinden?

    Vandaag koch ik eveneens dit spel in een 2e handswinkel, maar eens thuisgekomen ontdekte ik dat er geen spelregels bijgevoegd waren. Op internet vind ik voorlopig ook nergens de handleiding. 

    Mocht u ze hebben, kan u er een kopie/link/scan/… van doorsturen?

    Alvast bedankt!

    Karel

  • Karel

    Anonymous

    wie kan mij helpen aan de spelregels van het spel ‘Veldloop’ van spelletjesmerk Claxon ?? ik kocht het vandaag voor 1 euro in een kringloopwinkel, helemaal compleet, maar zonder spelregels - dus vandaar mijn oproep - het mag een fotokopie zijn of een gescannede versie. graag ! en alvast bedankt !!

    aartjanszen - amsterdam

    Beste,

    Heeft u ondertussen de spelregels van Veldloop/Cross kunnen bekomen of terugvinden?

    Vandaag koch ik eveneens dit spel in een 2e handswinkel, maar eens thuisgekomen ontdekte ik dat er geen spelregels bijgevoegd waren. Op internet vind ik voorlopig ook nergens de handleiding. 

    Mocht u ze hebben, kan u er een kopie/link/scan/… van doorsturen?

    Alvast bedankt!

    Karel