Hinderlaag

  • c v. neerven

    Ook ik zit met hetzelfde probleem.

    Wanneer u wel in het bezit bent van de spelregels,zou u dan zo vriendelijk willen zijn om deze aan mij te willen mailen op onderstaande mail adres.

    Bij voorbaat hartelijk dank

  • Mart-Jan

    aan: c.v. neercen: vanzelf wil de spelregels aan u doorsturen. Wilt u uw e-mailadres hiervoor aan mij doorgeven. m. vr. gr

    c v. neerven schreef:

    >

    > Ook ik zit met hetzelfde probleem.

    > Wanneer u wel in het bezit bent van de spelregels,zou u dan

    > zo vriendelijk willen zijn om deze aan mij te willen mailen

    > op onderstaande mail adres.

    > Bij voorbaat hartelijk dank

  • evdsande

    Hoi,

    Ook ik zit nog verlegen om de spelregels, zou iemand nog zo vriendelijk willen zijn ook mij de spelregels te sturen, mijn email adres is: evdsande@yahoo.com

  • Bert Hamoen

    Gisteren heeft mijn zoon bij zijn oma (mijn moeder dus) mijn oude Hinderlaag spel opgehaald. Hij wil het graag spelen, maar nu blijken de spelregels niet meer in de doos te zitten. Kan iemand mij helpen met een kopie ?

    Bij voorbaat mijn dank !

    Mijn e-mailadres is: bert at hamoen punt com.

  • Turbo88m

    Ik heb het zelfde probleem als boven genoemde. Ik heb het oude hinderlaag spel van mijn vader gevonden en ook hier zit geen handleiding bij mocht iemand het willen door sturen Zou dit zeer welkom Zijn.

    Ik zal voor de zekerheid mij. Email aderes neer zetten

    Alvastbedankt milAn

    Milan_ike@hotmail.com

  • Turbo88m

    Ik heb het zelfde probleem als boven genoemde. Ik heb het oude hinderlaag spel van mijn vader gevonden en ook hier zit geen handleiding bij mocht iemand het willen door sturen Zou dit zeer welkom Zijn.

    Ik zal voor de zekerheid mij. Email aderes neer zetten

    Alvastbedankt milAn

    Milan_ike@hotmail.com

  • Jan

    Heeft iemand hinderlaag-bordspel nog te koop?