Einde Spellenstapel.nl

• Jeroen Stap

Hallo wereld.

Met ingang van half oktober zal de website spellenstapel.nl definitief verdwijnen. Er zijn diverse praktische en persoonlijke redenen waarom ik de draad niet meer kan oppakken.

Gelukkig is er sinds de oprichting van Spellenstapel.nl veel veranderd in de informatievoorziening. Zo kun je tegenwoordig bij bijna elke uitgever op internet terecht voor consumenteninformatie, en ook het aantal recensie sites is flink uitgebreid. Het belangrijkste doel van Spellenstapel.nl was juist deze informatievoorziening, en die blijft dus geborgd.

Bij deze wil ik iedereen bedanken die op welke wijze bijgedragen heeft aan Spellenstapel.nl, en wellicht tot ziens.

Groeten,

Jeroen Stap

ex-recensent

• Joker2

Jeroen,

Jammer dat je ermee stopt (wal al vanaf maart te zien was). Ik kan het goed begrijpen als je er veel tijd aan moet besteden.

Je doel is in ieder geval bereikt en daar feliciteer ik je dan ook echt mee.

Want voor mij is Spellenstapel wel een van de eerste sites geweest waar ik m'n informatie heb opgedaan en ben gegrepen door het spellenvirus.

Succes met het spelen en wellicht zie ik je nog wel tijdens een van de spellenbeurzen.

Joker2

• Bas

Beste Jeroen,

jammer dat je stopt, je had een geweldige site! Ik heb er veel aan gehad!

groeten bas

• Ronald

In overleg met Jeroen zal een groot deel van de inhoud van Spellenstapel worden geïntegreerd in Spelmagazijn (met name de spellenrecensies). Er zal wel enige tijd overheen gaan, maar we zullen proberen zoveel mogelijk informatie te redden.

Ronald

• Maarten

Jammer, 't was een overzichtelijke site, maar de klad zat er voor mij als bezoeker al erg lang (Spiel 2005, geloof ik) in. In ieder geval leuk om te vernemen dat Spelmagazijn de recensies zal overnemen.

• Guido

Beste Jeroen,

Het is jammer dat je stopt met spellenstapel, dankzij jouw website is de spellenwereld in Nederland naar een groot en hoog niveau gekomen. Bedankt hiervoor…

ps. Hoop je snel nog eens te spreken.

Guido Brinkman

• Stefanovic!

Hey Jeroen,

Bedankt voor alle recensies, goed om te lezen dat de info wel bewaard blijft!

Stefan!