Thurn und Taxis

• Joker2

Is ‘Thurn und Taxis’ (ook) leuk om te spelen met 2-spelers?

Ik ben namelijk meestal op zoek naar spellen voor 2 tot 4 spelers.

Alvast bedankt voor een (re)actie,

Joker2

• Armand

Ik denk dat je het spel eerst eens moet proberen voordat je het aanschaft. Ik leg het je graag een keer uit.

Groet, Armand

• Joker2

Armand,

Ik zou graag langskomen op de woensdagavond, maar dat lukt gewoon niet (zo vaak). Die uitleg hou ik dan wel van je tegoed.

Maar is het een spel met wat minder diepgang?

Is het niet leuk?

Heb je al wel ervaring met het spelen met 2 spelers? (of iemand anders al ervaring?)

Ik hoor/lees het graag,

Joker2

• Peter Hein

Ik heb het spel eenmaal gespeeld, met drie spelers. Die ervaring is mij prima bevallen. Het is geen hoogvlieger zoals Puerto Rico of Caylus, maar ook zeker geen niemendalletje. Het doet wat aan Ticket to Ride denken, met minder interactie maar meer verschillende scoremogelijkheden. Eigen ervaring heb ik (nog) niet, maar het schijnt met twee ook erg goed te spelen te zijn (net als TtR, overigens).

PEter Hein

• Joszti

Beste Joker,

als je het eens wilt proberen, kan je dat zonder al te veel moeite doen op www.brettspielwelt.de

Niet dat ik nu BSW ga promoten, maar het is wel een goede manier om een spel een beetje te leren kennen.

Succes,

joszti

• Tamara

De spelerinteractie is wat laag en dat vind ik jammer aan het spel. Ik vind het spel wel aardig, maar zeker geen topper. Ervaring met 2 spelers heb ik met dit spel nog niet.