Shogun Gamemaster Serie MB

• Remco

ik heb Shogun uit de MB serie aangeboden gekregen, ongespeeld en met nederlandse regels. Wat zou hier een normaal bedrag voor zijn? Er wordt namelijk ? 75 voor gevraagd, maar ben bang dat ik straks op de 2e handsmarkt van Spiel er minder voor hoef te betalen. Doen of niet doen?

• Erwin Broens

Op Ebay staat een heruitgave (Samurai Swords) in mint & sealed conditie voor een “buy it now” prijs van 199 dollar. Een ongespeelde Shogun voor 75 euro lijkt mij niet te duur. Ik kan me niet voorstellen dat de geldwolfjes in Essen goedkoper zullen zijn.

• Hunter

Ongespeelde versies zijn erg zeldzaam. Zelf heb ik het spel 2x, maar geen enkel figuurtje is onbeschadigd meer. Een ongespeelde “mint” versie van het origineel Shogun kost op e-Bay behoorlijk veel meer dan de gevraagde 75 euro. Ik denk dat als je het herverkoopt op e-bay je er makkelijk 300 euro voor kunt krijgen. Uiteraard is het wel verstandig om even te verifieren dat de versie die je wilt kopen daadwerkelijk “mint” is en niet gespeelt: de miniatuurtjes zijn erg fragiel en raken zeer makkelijk beschadigd.

• Martijn

Hoi Remco,

Ik vind 75 euro aan de prijzige kant. Een nette versie doet op Marktplaats tussen de 40 en 50 euro (tenzij je het 25 euro extra waard vindt om de zakjes open te maken en het cellofaan van de kaartjes te halen).

Groet,

Martijn

• Bas

Ik heb voor een ongeopende versie op marktplaats 50 euro betaald! Ter info

• Remco

Bedankt voor de reacties! Er kan zomaar een hoop gebeuren in een paar dagen, ik werd erop gewezen dat iemand anders het spel had liggen op zolder. Wel al geopend, maar nog nooit gespeeld. Mochten we hebben voor € 17,50 en dat lijkt me een uitermate goede deal.

• Armand

Als je hem nu ook wilt spelen, dan verwijs ik je graag naar www.spelgroepphoenix.nl. We hebben het spel daar op de rol staan voor komende woensdag.

Groet, Armand

• Martin

17,50 ??!?!? Koopje-van-het-jaar!

Ik blijf het één van de mooiste spelen vinden… zelfs na 20 jaar spelen….

(hoewel ik het al lang niet meer heb gespeeld; spelduur is wat lang, en nieuwe spelers erop inwerken duurt ook wel ff…)