conquistador

• maartje

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar het spel conquistador….wie heeft dit en wil dit mij verkopen of wie heeft handige zoektips!

Groetjes Maartje

• Peter Hein

Als je even geduld hebt: het spel wordt dit najaar opnieuw uitgebracht in een internationale editie. Volgens sommige geruchten zou dat bij Phalanx Games zijn, dus met Nederlandstalige regels!

Peter Hein

• Erwin Broens

Peter Hein schreef:

>

> Als je even geduld hebt: het spel wordt dit najaar opnieuw

> uitgebracht in een internationale editie. Volgens sommige

> geruchten zou dat bij Phalanx Games zijn, dus met

> Nederlandstalige regels!

Heb je een link naar deze geruchten?

Ik ben zelf alleen bekend met mijn eigen vraag (geen gerucht!) op het Spellenspektakel forum.

• maartje

Okay dus het is een GERUCHT…..en hoe sterk is dat gerucht??

Als iemand toch toevallig uitgekeken is op conquistador of hem tegen een redelijke prijs wil verkopen houd ik me aanbevolen…(mits compleet en goede staat)

• Erwin Broens

maartje schreef:

>

> Okay dus het is een GERUCHT…..en hoe sterk is dat gerucht??

Als Peter Hein zich heeft gebaseerd op een vraag die ik in een ander forum heb gesteld, is dit “gerucht” niets waard.

Toelichting: de Engelstalige versie is al een tijd uitverkocht. De desbetreffende uitgever wil het spel opnieuw uitbrengen, maar weet nog niet of dit mogelijk is. De ontwerper heeft het spel namelijk aangeboden aan een – nog onbekende - Europese uitgever, die het spel mogelijk in meerdere talen wil uitbrengen. Ik heb aan Phalanx Games gevraagd of hij deze onbekende Europese uitgever is. (Phalanx past namelijk in het profiel: Europees, meertalig en een relatie met de ontwerper). Phalanx heeft nog niet gereageerd.

• Peter Hein

Haha, zo zie je hoe snel dit soort dingen eeen eigen leven gaat leiden. Deze keer ging ik de mist in. Mijn excuus.

Als die internationale editie er komt zal deze wel niet Conquistador gaan heten, vermoed ik zo.

Peter Hein

• maartje

Hiep hiep hoera!

Lang leve het internet!!

Om roddels te kweken…..en ze weer uit de wereld te helpen ;)

• Derrick

Hoi Maartje,

Als je het spel nog niet hebt, dan wil ik het evt wel verkopen, stuur me anders even een mailtje! :-)

Voor de liefhebber heb ik trouwens ook nog de uitbreidingset van El Grande (de grote broer van Conquistador)

• Mike

Hallo!

Maartje, ik heb Conquistador laatst voor 10 euro via marktplaats op de kop getikt… Nu ben ik er zelf veel te blij mee, en ga ik m niet meer verkopen, maar er zweven dus nog wel eens exemplaren rond op de virtuele marktplaatsen (ebay, marktplaats etc)…

Succes in je zoektocht!

Mike

Derrick schreef:

>

> Hoi Maartje,

>

> Als je het spel nog niet hebt, dan wil ik het evt wel

> verkopen, stuur me anders even een mailtje! :-)

> Voor de liefhebber heb ik trouwens ook nog de uitbreidingset

> van El Grande (de grote broer van Conquistador)