Maffiosi bord

• LorinSilver

Hoi! Ik heb net op een rommelmarkt het spel Maffiosi gekocht. Ik dacht dat alles erinzat, had al de kaartjes geteld… en had stomweg over het hoofd gezien dat het bord er niet bij zat!

Als er iemand dit spel heeft, zou die dan eventueel het bord kunnen scannen?

Alvast enorm bedankt,

LorinSilver

• Lovebaby

Sorry hoor, maar zoiets niet opmerken én een mailadres dat eindigt op .be -> daar worden onze vooroordelen niet minder van!

• LorinSilver

Tja, dat het dom was, geef ik gerust toe.

Maar ik zou niet weten waarom je vooroordelen zou hebben omdat ik in België woon (hoewel niet ver van de Nederlandse grens, elke paar weken ga ik wel eens naar Hulst).

Wacht eens even… dom… Belg… Ik snap het al. Heel leuk :-P

't Was maar een vraag, mijn zoontje zou het spel dolgraag spelen. Desnoods zal ik het zelf een bord moeten maken - gelukkig kun je alles zien op de onderkant van de doos, en ook in de spelregels.

• CAB

Kijk hier eens misschien staat er wat bij:

http://www.boardgamegeek.com/game/210

• Lovebaby

wordt ook aangeboden op marktplaats, mischien even contact opnemen met de adverteerder?

• LorinSilver

Bedankt voor de tips. Op Marktplaats kon (wilde) men mij niet helpen, maar de foto's op boardgamegeek kan ik wel gebruiken!

• Michel

LorinSilver,

zie mail voor zwartwit scan van het bord.

(helaas geen kleuren scanner ter beschikking.)

groeten,

Michel

• LorinSilver

Michel, enorm bedankt, ook namens mijn zoontje! Heel tof!

Dat het niet in kleur is, geeft helemaal niet.

• verica

ik heb het spel compleet. maar geen scanner, en weet jij hoe je het spel moet spellen. want ik heb het spel al heel lang maar nog nooit gespeeld.