Rotterdam e.o.

• Jeffrey

Hi,

Ik ben op zoek naar mensen in de directe omgeving van rotterdam die net als ik graag een spelletje spelen: Axis&Allies, RISK, Acquire, Carcasonne.

• Armand

Kijk eens bij Spellengek.nl of Spellenhoek.nl voor de directe omgeving van Rotterdam. Er komen ook nog wat mensen uit de regio naar Spelgroep Phoenix in Leiden.

Groet, Armand

• peter heuvelman

Hoi Jeffrey,

Axis & Allies wil ik met alle plezier wel eens met je spelen, mocht je qua moeilijkheidsgraad een treetje hoger willen heb ik ook wel suggesties.

Woon zelf in Barendrecht.

Stuur maar mailtje indien e.e.a je wat lijkt.

• Paul

Kijk eens op www.roleplayers.nl

Dit is een site van (Rotterdamse) rollenspelers, maar we doen ook wel eens een bordspel, Axis&Allies laatst nog met pinksteren.

• Mike

hai Jeffrey!

Ik ben zeker wel geinteresseerd!

Ik ben Mike, 32 jaar, en ben ook op zoek naar spelers in de regio Rotterdam!

Zelf ben ik vooral geinteresseerd in spellen van de Fantasy Flight Line up (Arkham Horror, Runebound, Fury of Dracula, World of Warcraft etc etc), maar ook spellen als Wizard Kings etc vind ik erg gaaf!

Aquire heb ik nog nooit gespeeld, maar staat al heel lang op de lijst… Axis and Allies is een van de eerste spellen die ik ooit gespeeld heb, dus die wil ik nog wel eens proberen! :)

Ik hoor het wel!

Later!

MIKE