Twilight Struggle

• Stefanovic!

Even een vraagje: Weet iemand of het spel Twilight Struggle al ergens in Nederland te koop is en een eventuele prijs?

Tot nu toe heb ik het alleen nog maar verkoopadressen in de VS gevonden.

Stefan!

• Raymond de Waard

Hallo Stefan.

Als je naar de Ducosim spellenbeurs komt (zaterdag 2 september 2006 in de Jaarbeurs te Utrecht) dan vindt je daar de bevriende winkel Fantasy Encounter. Zij verkopen o.a. wargames en Twilight Struggle heb ik daar ook tussen zien staan. Als je ze mailt (fanen@fanen.com) dan nemen ze het spel speciaal voor jouw mee naar de beurs. Dus kom naar de Ducosim beurs!

Succes ermee en groeten, Raymond de Waard

• peter heuvelman

Bestellen via GMT gaat ook errug goed.

• Raymond de Waard

Dat kan inderdaad waar zijn maar daarmee steun je niet de “lokale” winkel. Bovendien kan je pech hebben zodat het spel met verzendkosten, verwerkkosten en evt. invoerrechten ongeveer even duur is als dat je het bij de “lokale” winkel aanschaft.

• peterheuvelman

De lokale winkel zal de spellen ook gewoon die spellen op dezelfde wijze aanschaffen, dus via internet een aantal exemplaren afnemen. Overigens is de voorraad op dit moment daar uitverkocht, een 2e editie is in de maak.

De beste kans zal denk ik op dit moment dus de ducosimbeurs zijn.

• Stefanovic!

Allemaal bedankt voor jullie suggesties. Als ik tijd heb, kom ik naar de eerstvolgende Ducosimbeurs!