Kortingsregeling Groepen voor Ducosim Beurzen

• BoB

Met ingang van de volgende Ducosim spellenbeurs (2 september 2006 in de Jaarbeurs te Utrecht) zal het voor groepen mogelijk zijn om tegen een flinke korting de beurs te bezoeken.

Hoe werkt het?

Groepen vanaf 6 personen komen in aanmerking voor de korting. De groep moet zich uiterlijk een week voorafgaand aan de beurs per e-mail (pr-apestaartje-ducosim-punt-nl) aanmelden als groep die voor de korting in aanmerking wil komen. De groep komt dan op de groepenlijst die bij de ingangsbalie zal liggen. Meld je bij aankomst bij de beurs als zijnde groep X en de hele groep (dwz alle mensen die daadwerkelijk zijn opgegeven) mag tegen gereduceerd tarief naar binnen. Personen in de groep betalen EUR 2,- ipv de gebruikelijke EUR 4,-.

Voor alle duidelijkheid: Het is dus niet mogelijk om bij de balie te zeggen dat je een groep bent, alleen van tevoren via e-mail aangemelde groepen komen in aanmerking voor de korting.

Voor verdere vragen kun je terecht bij BoB Teijema: pr-apestaartje-ducosim-punt-nl

• peter heuvelman

Ondergraaf je op die manier niet indirect het Ducosim lidmaatschap?

Het lidmaatschaap is mede interressant vanwege de 4 keer gratis entree.

Ik meen zelfs dat er in de laatste Spel! wat over geschreven staat (wat levert het mij op mentaliteit).

• Erwin Broens

Goed idee! Zo maak je het voor vaste bezoekers mogelijk aantrekkelijker om eens wat nieuwkomers mee te nemen.

Een suggestie t.a.v. de timing van dit bericht: vergeet vooral niet hier in augustus nogmaals op te wijzen. De beurs is nu nog te ver weg.

• peter heuvelman

Het lijkt me voornamelijk aantrekkelijker voor die nieuwkomers en niet voor de vaste bezoekers, want een groot deel van die vaste bezoekers zijn ongetwijfeld (al) Ducosimlid. (En betalen dus geen entree).

• BoB

Goede opmerking over het ondergraven van het lidmaatschap. Een punt dat wel in onze plannen is meegenomen, maar wellicht niet genoeg onder de aandacht is gebracht, is dat het slechts eenmaal per persoon mogelijk is om van deze groepskorting gebruik te maken. Het lidmaatschap van Ducosim blijft de goedkoopste manier om onze beurs te bezoeken, terwijl je ook nog eens viermaal per jaar het spellenblad Spel! in de bus krijgt en 10% korting bij de betere spellenwinkels.

Het idee achter deze actie is om “nieuwe” spelers naar de beurzen te trekken. Mocht de beurs bevallen bij de nieuwelingen (dit is vrijwel altijd het geval) dan is het voor de nieuweling ook weer aantrekkelijker om lid te worden.

Overigens wordt feedback over de plannen van het Ducosim bestuur hogelijk gewaardeerd!

• BoB

Bedankt voor de tip, in augustus zal er zeker een follow up komen.

• peter heuvelman

Duidelijk.

Klinkt raar, maar ik denk dat er maar sporadisch gebruik van zal worden gemaakt.

Indien het veel zou gebeuren wordt het een administratieve ramp om bij te houden wie al eens van die mogelijkheid gebruik heeft gemaakt.

Een regelmatige instroom van vers bloed is belangrijk. Goed initiatief.

• PETER

Ik denk dat het handig is om de kleine lettertjes dan nog wel een keer te vermelden als je kort voor de komende beurs dit bericht herhaald.

Verder wel een goede actie. Ik denk dat dit ook heel aantrekkelijk kan zijn voor de mensen die toernooien e.d. organiseren.

• Ron Huising

Wij willen bij ons in de winkel best proberen nieuwe geinteresseerden hiermee over de streep te trekken, maar dan zou het handig zijn om een aantrekkelijke flyer te hebben voor op de toonbank. Behalve met wat algemene informatie over Ducosim en de beurzen tevens de in te vullen gegevens van de spelers en het e-mailadres waar naartoe het gestuurd kan worden. Evt. kunnen ze het bij ons inleveren en spelen wij het naar jullie door. In ieder geval is het een nuttig plan om nieuwe leden te werven op termijn.