TV Opnames tijdens Pinksterspel en verloting Augsburg 1520.

• Armand

A.s. zaterdag zullen er tijdens Pinksterspel bij Spelgroep Phoenix in Leiden TV-opnames worden gemaakt door de regionale zender TV West voor het programma Vlieg. Er zal gefilmd worden bij de diverse spelactiviteiten en er zullen interviews worden afgenomen. Voor iedereen die de spellenwereld een warm hart toedraagt een mooie gelegenheid om onze hobby een keer van de beste kant te laten zien.

Tevens verloten we zaterdag onder de bezoekers twee exemplaren van het nieuwe Alea-spel Augsburg 1520.

Pinksterspel wordt gehouden van 12.00-24.00 uur in het:

Denksportcentrum

Robijnstraat 4

Leiden

• Gert-Jan

Hoi Armand,

Weet je nog een kindervriendelijk hotel in Leiden ? kan ik bezoek aan leiden combineren met een bezoek aan het pinksterspel.

Gert-Jan Tuller

• Armand

Omdat ik nooit in hotels in Leiden verblijf is het moeilijk hier iets over te zeggen. Wat van buiten vriendelijk overkomt zijn de onderstaande hotels:

Hotel Minerva

Boommarkt 23

2311EA Leiden

Tel: 071 5126358

Hotel Mariënpoel

Marienpoelstraat 1/A

2334CW Leiden

Tel: 071 5283539

Breng die kleintjes overigens gerust mee. We zorgen dat er spellen beschikbaar zijn voor de leeftijd van een jaar of drie en onder de vijf is de toegang gratis.

Groet, Armand

• Joker2

Is het spel Augsburg 1520 ook te koop tijdens de spellendag?

Joker2

• Tamara

Nee, dan zou je naar een spellenspeciaalzaak moeten gaan. Wel is er tijdens Pinksterspel alle gelegenheid om het spel te spelen.

• Joker2

Oke Tamara, bedankt voor je info.

(Waarschijnlijk) tot zaterdag.

Joker2

• Gert-Jan

hoi Armand,

Het is toch holiday inn geworden want dit was het meest kindvriendelijk.

Bedankt voor je reactie en tot zaterdag.

GJT

• Armand

Hoi Gert-Jan,

Door de *geweldige* ervaringen met deze hotelketen tijdens het Spellenspektakel, is dit niet het eerste hotel waar ik iemand naar zou verwijzen. In Eindhoven zijn ze *zo klantvriendelijk* altijd, dat we er niet meer naar toe willen.

Qua locatie is het voor Pinksterspel een goede uitvalsbasis. Je zit bijna op loopafstand van het Denksportcentrum. Je hoeft maar de N206 te volgen in de richting van de A4 tot winkelcentrum Diamantplein.

Tot zaterdag.

Groet, Armand

• marijke

Het spel Augsburg is deze maand in de aanbieding bij Ab-Zur-Kasse voor €11,90.

Ik weet niet hoe taalgebonden het spel is.