999 outlet sale

• slagman

vanmiddag naar de 999 outlet sale geweest:

Amon-Ra 10 euro

Mamma Mia 5 euro

Hot Dog (duits/beschadigd) 4 euro

Catan kaartspel kersen houten opberg doos 12.50 euro

Catan bordspel kersen houten opberg doos 17.50 euro

Archimedes (Duits) 7 euro

Pitagoras 7 euro (alle talen behalve nederlands)

Iguazu 15 euro

Zeus en Hera 6 euro

Frank's zoo 5 euro

5X booster pack Yu-Gi-Oh 2.50 euro

2X sleeves (100 stuks) voor kaartspel 1 euro

Catan T-shirt 1 euro

nog anderen geweest?

• marijke

Ja, na ruim een half uur wachten in de regen voor ik naar binnen kon gaan, heb ik Hansa (10 euro) en Sleuth (5 euro) gekocht.

Na een half uur in de rij gestaan te hebben voor de kassa, hoorde ik dat er een kassa was voor contante betalingen, waarvoor geen rij was. Al met al viel het voor mij mee, maar anderen hebben totaal wel 2 uur moeten wachten.

Ze hadden zo'n toeloop niet verwacht bij 999-games.

• slagman

nee inderdaad.

Ik was al vroeg gekomen dus kon zo naar binnen en stond inderdaad 1.5 uur in de rij, maar gewoon lekker gekletst :).

• Viva

Ook wij hebben ruim een half uur buiten in wisselvallig (maar vooral regenachtig) weer doorgebracht. En daarna 1,5 uur voor de pin, waar we via een gigantische lus door de hal heen geleid werden. We moeten zeggen dat de sfeer erg goed was, ondanks drukte en het weer. Geen gedrang, gezellig keuvelend, correcte en degelijke hulp van de 999 medewerkers en een goede “buit” uiteindelijk. De les is alleen eigenlijk volgende maal iets eerder voor de hal te verschijnen en dan ‘de mannen met karren’ net iets eerder af te troeven…En een les voor ‘slagman’: laat je spellen in de rij alvast taxeren, omdat de prijzen aan de kassa dan wat flexibeler worden toegepast. Wij waren voor bijna exact dezelfde spellen net iets minder kwijt.

• slagman

ok ja ik had t van te voren idd laten taxeren maar ik denk dat ik iets vroeger was dan jullie :)Viva schreef:

• marijke

Ja de sfeer was inderdaad goed en ik heb ook gezellig staan praten in de rij.

Ik vermoed, dat ze het bij 999-games een volgend keer anders aan zullen pakken. De medewerkers deden hun uiterste best, maar konden niets aan de wachttijden doen.

• freddy-a

Ik was er pas om 16:10 en het viel me op dat er nog behoorlijk wat volk was. Toen ik weg ging (ca 16:50) kwamen er zelfs nog mensen aan!

Maar ik heb al met al een goede slag geslagen:

- In de Ban van de Ring (+ uitbreidingen Sauron en Vrienden & Vijanden)

- Elfenland

- Afrika

- Babel

- Pedaalridders

- Drie 2-spelers spellen van In de ban van de Ring:

De Strijd, De Zoektoch en Het Duel

Dat allemaal voor maar 77,- !

Had achteraf nog wel meer mee willen nemen, maar mijn karretje was al bijna vol. Maar als ik nu Amon-Ra, Charlemagne, De bruggen van Shangrila of andere spellen die ik in mijn handen heb gehad zie liggen, krijg ik toch spijt dat ik die niet ook heb gekocht..

Aan de andere kant; gelukkig heb ik nu zoveel spellen in huis, dat ik me tot de volgende outlet sale wel kan vermaken ;-)

Volgende keer kom ik eerder, want War of the Ring (van Phalanx) had ik toch wel erg graag aan mijn vriendinnetje willen geven..

Al met al een zeer geslaagde operatie en het ritje vanuit Groningen meer dan waard!

Greetz,

Freddy