Zoek een bepaald bordspel

• Vicestar

Ik ben op zoek naar een bordspel dat ik jaren geleden (lees basischooltijd) heb gespeeld. Dat is nu zo.n beetje 12 jaar geleden. In de tijd dat Hero Quest ook populair was.

Het is ene bordspel waar je als speler op zoek bent naar een diamant of iets dergelijks en er zat een berg/vulkaan in verwerkt. Je moest gewoon met dobbelstenen gooien en zo kwam je verder. Er zat ook een speel element in dat als je bijna bij het einde was je op bruggetje stond en dat andere speler een bal kon laten rollen en dan kwam die bal tegen het bruggetje aan en was je af.

Is beetje criptische omschrijving maar hoop dat iemand het spel herkent en mij de naam kan vertellen.

Groetjes Sander

• Stico

Dit klinkt mij in de oren als Vuurbaleiland:

http://www.boardgamegeek.com/game/1768

• Gerard

Ik heb een incompleet exemplaar.

De doos is kapot en er missen twee knikkers en de diamant zelf.

Weet niet of dit toch interessant voor je is. Het eiland en de kaarten zijn in goede conditie.

Gerard

• Sander

Hoi Gerard,

Ik heb het spel al gekocht. Maar desalniettemin bedankt voro je aanbod!

• Gerard

graag gedaan en veel plezier met het spel.

• Sander

Hoi Gerard ik heb een vraagje. De versie die ik heb is niet helemaal compleet. Dus mijn vraag is of alle poppetjes er nog inzitten en heel zijn?

Want als dat zo is wil ik hem toch wel kopen.

Groetjes Sander

Gerard schreef:

>

> Ik heb een incompleet exemplaar.

> De doos is kapot en er missen twee knikkers en de diamant zelf.

> Weet niet of dit toch interessant voor je is. Het eiland en

> de kaarten zijn in goede conditie.

>

> Gerard

• Rogier

Bij een grote opruiming ben ik mijn goede exemplaar van Vuurbaleiland weer tegengekomen. Iemand interessse?

Op te halen in 071.

Gr Rogier

• Sander

Beeste Rogier,

Dit igt eraan of het spel nog compleet is en voor hoe duur je hem wilt verkopen.

MVG,

Sander

• Rogier

Hoi Sander,

Het spel is compleet & gaaf, de doos heeft opberg/gebruikssporen.

Een foto is te vinden op http://r-franse.speedlinq.nl/vuurbaleiland/DSC00170.JPG

Ik kijk uit naar je bod. :)

Gr

• Sander

Hoi Rogier,

Ik bied 15 euro exclusief de bezorgkosten. Die neem ik ook voor mijn rekening.

MVG,

Sander