'Méllon' is een nieuw spellenmagazine dat bericht over al wat reilt en zeilt in de wereld van de bord- en kaartspellen in Nederland en Vlaanderen.
Het blad stelt zich tot doel interessante artikels en uitgebreide recensies over de nieuwste bord- en kaartspellen te brengen en om meteen ook de evenementen die hier rond worden georganiseerd - zoals beurzen en tornooien - te bespreken. Het aanbod wordt nog verder uitgebreid met interviews van, bijvoorbeeld, een spelontwikkelaar of een graficus, een spellenklassieker, een themadossier, een beurs- en tornooikalender, gezelschapsspellen voor de kleintjes en zoveel meer.
Méllon is uniek. Het magazine wordt vier keer per jaar gratis verdeeld in Nederland en Vlaanderen in de speelgoedwinkels en spellenclubs. Het eerste volwaardige nummer verschijnt eind maart 2006 en wordt officieel gelanceerd tijdens de beurs Games&Toys in Gent.
http://www.mellonmagazine.be
Zelf heb ik inmiddels deel één bemachtigd en het ziet er veelbelovend uit moet ik zeggen. Met de wetenschap dat het volgende nummer waarschijnlijk nog 16 pagina's meer zal bevatten en er dus meer ruimte komt voor nog meer info, interviews etc. Hoop ik dat dit blad zal uitgroeien tot een blijvertje in de benelux!!!