Kaartspel testen

• Rubin Reitsma

Ik ben Rubin Reitsma. Ik ben 22 jaar, en heb een tijd geleden een kaartspel bedacht, die poker en papier-schaar-steen (het met de hand een schaar,steen of papier vormen, en zo winnen of verliezen) combineert. Ik heb meegedaan in Gent met de Game & Toys Award. Ik heb helaas verloren. De rede was dat mijn spel te veel op poker lijkt, wat leuk is alleen zijn er maar beperkte combinaties. Er werd mij aangeraden om bijvoorbeeld actie-kaarten bij te voegen, of een manier die het gok-element niet meer een grote factor maakt. Het spel is daar min of meer afhankelijk van.

Mijn vraag is nu, of er mensen zijn die mij daar een beetje mee opweg kunnen helpen, om zo een goed en leuk kaartspel te ontwikkelen, die het Papier-Schaar-Steen principe niet negatief beivloed, want dat element wil ik graag houden.

Ik heb een website: www.bummer-luck.nl. Zo heb ik het spel ook genoemd. Er staat een uitleg op de website in PDF formaat. Er kan via de website met mij contact opgenomen worden.

M.v.g. Rubin Reitsma

• Armand

Regelmatig krijgen we bij Spelgroep Phoenix spelontwerpers over de vloer met spellen die ze willen laten playtesten. Dat is meestal erg gezellig voor alle partijen. Je bent dan ook van harte welkom op een woensdagavond van 19.00-24.00 uur in het Denksportcentrum aan de Robijnstraat 4 te Leiden.

Eventueel zou je ook kunnen komen op de zaterdag voor Pinksteren. We houden dan Pinksterspel van 12.00-24.00 uur

Groet, Armand