Website Symbiose games

• Symbiose Games

Geacht lezer,

Wij van Symbiose Games willen ons veronderschuldigen, dat onze site al sins donderdag uit de lucht is en dat onze emails ook sins die tijd uit de lucht waren. helaas werkt het meren deel weer. (eigenlijk bedoel gelukkig) Alleen de www.symbiosegames.nl is nog steeds uit de lucht. hopelijk morgen gerepereerd.

Verder zijn wij ook van de party op Games & Toys in Gent in Hal 14, samen met

Opstelten Speelgoed.

Tot dan of een van de andere beursen.

Groeten

Richard van Oostrum

• Jan

Hallo Richard,

Ik hoop niet dat de kwaliteit van jouw gebruik van de Nederlandse taal (er van uitgaande dat het hier Nederlands betreft) model staat voor de de kwaliteit van de website. Anders vrees ik het ergste voor de bezoekersaantallen op de website.

Met vriendelijke groet,

Jan.

• Armand

Jan,

Misschien even enig begrip voor de zaak. Als je Richard persoonlijk kent dan weet je dat hij niets aan kan doen aan de schrijffouten die hij maakt. Richard is namelijk woordblind/dyslectisch. Gecombineerd met het feit dat er ook nog iets is misgegaan in het onderwijs op dit punt, gaat er qua schrijven soms wel wat mis.

Desondanks ontwerpt hij de prachtigste gebouwen, hele goede spellen en is enorm creatief. Hele belangrijke kwaliteiten.

Groet, Armand

• Jan

Hallo Armand/Richard,

Ik ken Richard niet en dat betreur ik omdat ik mij daardoor tot een beslist onterechte mening liet verleiden. Ik bied Richard mijn welgemeende excuses aan voor mijn duidelijk te voorbarige opmerking.

Met vriendelijke groet,

Jan.

• Symbiose Games

Hoi Jan,

Maakt niet uit ben het wel gewendt, zal voortaan iets beter opletten, dan gaat het meestal een stuk beter. meestal door de vermoeiedheid gaat het helemaal niet goed. vooral de zins bouw van de zinnen gaan erg slecht.

Maar de site doet het weer. (www.symbiosegames.nl) als mensen de laaste tijd onze site moeilijk vonden te besturen of te begrijpen kan dat kloppen. Want dat is de website van het bedrijf Symbiose (www.symbiose.tv). De ene linkte naar de andere.

Onze excusies hier voor.

Het was erg gezellig in Gent bij Games&Toys. Helaas was het niet erg druk.

Groeten

Richard

• Rob

Nee Jan, dat doet het dus niet.. Leuk dat je van de mogelijkheid gebruik maakt om daadwerkelijk nieuwe informatie (ervan uitgaande dat het informatie betreft) aan de draad toe te voegen.

Ik zou zeggen, probeer er doorheen te lezen en de inhoud eens te volgen.

Groetjes,

Rob

• Rob

..En hier wil ik graag aan toevoegen dat ik Jan binnen zeer korte tijd vervelend vond, en weer kan waarderen..

oftewel sorry dat ik niet verder heb gelezen, maar zoals Armand al aanhaalde, krijgen we vaak met hetzelfde soort onbegrip te maken, aleen is mijn lontje soms wat korter..

groet,

Rob.