spellenbeurs Gent

• Corné

Vrijdag tot zondag heb ik een stand in Gent (Toys & Games Experience).

Een beetje hulp daar zou wel leuk zijn, in ruil voor gratis spel/spellen.

Standnummer 65.

En weet iemand een overnachtingsplaats voor me.

Hotels in Belgie zijn duurder dan in Duitsland, lijkt het. Ik heb nog niks geboekt.

Tis wel even wennen, een spellenbeurs in deze tijd van het jaar. :)

Groeten,

Corné

Cwali

• Tamara

Corné,

Denk eens aan de mogelijkheid van een jeugdherberg! In het algemeen zijn dit prima plekken om (kort) te overnachten. Er zit een jeugdherberg in Gent, kost je 21 euro per nacht. Kijk eens op www.vjh.be/

• Corné

Plus 5,30 voor ontbijt. Voor een jeugdherberg vind ik het ook niet zo goedkoop.

Bij Nurnberg-beurs had ik goed hotel/pension voor 3 nachten 2 personen: 126,-. Dus 21,- per nacht per persoon. Incl. goed ontbijt. Plus welkomstdrank. Met pijn in het hard afscheid moeten nemen. Ik wordt al meer Duitsland-fan. :)

• Tamara

Nee, die 21 euro is inc ontbijt. Die 5,30 is voor een lunchpakket. Wel moet je rekening houden met 3 euro extra bijdrage als je geen lid bent van een jeugdherbergorganisatie.

————————–

Prijzen - 2006 per persoon

per overnachting

overnachting in een (gedeelde) meerbedkamer

(incl. lakens en ontbijt):

16,60 euro

overnachting in een tweepersoonskamer

(incl. lakens en ontbijt):

21,00 euro

warme maaltijd:

8,60 euro

lunchpakket:

5,30 euro

Welkom stamp:

kennismakingsbijdrage (1)

3,00 euro

• Tamara

O ja, je zou ook hier eens kunnen kijken:

http://www.bedandbreakfast-gent.be

• Corné

Had toch nog iets goeds gevonden. Dacht ik … maar daar bleken meer boekingen dan kamers. Dat is wel opgelost via-via, waardoor ik voor de laagste prijs in de de luxete bed-en-breakfast terecht kwam, in een monumentaal Gents gebouw. Zie www.trobo.be . Helaas weinig tijd gehad om daar gebruik te maken van de whirlpool, sauna, stoombad, zonnebank, zwembad en fitness. En de bubbels in het bubbelbad werkten niet. Ik heb ook altijd pech.

Gent is errrrg mooi. Wist ik niet. Vandaag goot het echter de hele ochtend zodat ik m'n site-seeing heb gecanceld.

Het spellenbeurs-weekend was plesant. Het pad voorlangs de Cwali-stand (ik begin een beetje Belgisch te praten) bleek echter nauwelijks bewandeld te worden. De grote/ruime opzet van de beurs en de bezoekersaantallen pasten helaas niet bij elkaar. Toch beviel het mij wel, en de bezoekers ook denk ik. Volgende keer beter!