Thanks Armand…
Hoi Mike,
Ik en mijn vriendin, respectievelijk 36 en 28 jaar en woonachtig in Spijkenisse, spelen ook graag spellen zoals Runebound, Quest for the Dragonlords, Munchkin en Dungeons en Dragons boardgame. Ook andere bordspellen spelen we graag.
Op welke dagen spelen jullie meestal? Wij zouden 1x per maand op zaterdag best mee willen spelen. Andere spellen zoals bijv. World of Warcraft zijn we ook erg benieuwd naar.
Momenteel ligt trouwens Boardgamegeek eruit, dus kan ik niet mijn spellenlijst bijsluiten als link. Ik zal in de gaten houden wanneer deze weer online is en de lijst bijvoegen. Maar hier reeds een kleine greep uit onze collectie (50+ spellen):
- Dungeons and Dragons bordspel
- Quest for the dragonlords
- Runebound (1st edition)
- Munchkin
- La Citta
- In de ban van de ring
- Heroquest
Mvgr,
Arjen
Hai Arjan!
Wat een toeval… ik dacht al dat ik je profielnaam op BGG herkende, blijkt dat ik je een tijd geleden al via BGG een mailtje heb gestuurd… ik had al een beetje rondgekeken naar mensen in de buurt met een dezelfde spellensmaak (zeldzaam helaas!) en je profiel viel me destijds op…
WB je vragen… ik heb geen vaste speldagen… Op dit moment speel ik zelf de meeste spellen met mijn vriendin (we zijn 32 en 30), en dat kan in het weekend zijn, maar ook vaak doordeweeks…
Leuke spellen in je lijstje… Grappig dat je ook QftDL hebt… heb je ook de uitbreidingen? Daar heb ik nog als playtester aan meegewerkt! Leuke tijd…
Anyways, mijn email is spinner11@hotmail.com! Wellicht wat makkelijker om via email verder te overleggen?
Groet!
Mike
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?