Spelers Rotterdam

• Mike

Hai!

Ik ben al geruime tijd op zoek naar mensen om bordspellen mee te spelen… Ik hou op zich van allerlei soorten bordspellen, maar mijn grote voorkeur gaat uit naar Amerikaans getinte spellen zoals Runebound, Arkham Horror, Talisman, Wizard Kings, Dungeons and Dragons, Duel of Ages, Quest for the Dragonlords, War of the Ring, World of Warcraft the boardgame etc etc… Eurogames zoals El Grande, La Citta, Caylus vind ik ook erg leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar RPG achtige boardgames en wargames…

Ik ben 32 jaar, woon in Capelle aan den IJssel… Heb een grote verzameling aan bordspellen (te bezichtigen op BoardGameGeek :

http://www.boardgamegeek.com/viewcollection.php3?startletter=ALL

Hopelijk tot horens! :)

Mike

• Mike

Mm.. Okay… Die link werkt niet…

Voor de geintersseerden, check username FreakFire74 op Boardgamegeek… :) Mike schreef:

• Raymond de Waard

En welke boardwargames vind jij dan leuk om te spelen? Ik woon in Dordrecht en speel hoofdzakelijk boardwargames (Napoleontisch/WW1/WW2).

Vriendelijke groet, Raymond de Waard

• peter heuvelman

Raymond, mag ik je eens uitnodigingen voor een spelletje Twilight Struggle. Snel uitgelegd, speelt relatief vlot en is mijns inziens zonder meer goed…..

• Raymond de Waard

Ja hoor dat mag je Peter. Kan het doordeweeks 's avonds (maandag of woensdagavond) gespeeld worden?

Ik hoor van je. Raymond

• peter heuvelman

ja hoor, dat kan.

Ik stel voor dat we verdere voeren via e-mail

peterheuvelman@tiscali.nl

Ik woon in Barendrecht, en jij volgens mij in Dordt indien ik me niet vergis, dus afstand is te overzien.

Hoor van je, Peter.

• Armand

Hallo Mike,

Er zijn een aantal personen die met enige regelmaat (3 a 4 keer per maand) vanuit Nieuwerkerk aan de IJssel naar Leiden komen om mee te spelen bij Spelgroep Phoenix. Er zitten bij ons enkele liefhebbers van wargames die graag nieuwe medespelers zouden willen ontmoeten en spellen als Arkham Horror en War of the Rings zijn in het recente verleden ook gespeeld tijdens activiteiten en worden ook hoog gewaardeerd. Kijk maar op www.spelgroepphoenix.nl.

Groet, Armand

• Mike

Hai Armand!

Bedankt voor de tip! Weet je of er in Nieuwerkerk ook wel eens iets georganiseerd wordt?

Tnx

MikeArmand schreef:

>

> Hallo Mike,

>

> Er zijn een aantal personen die met enige regelmaat (3 a 4

> keer per maand) vanuit Nieuwerkerk aan de IJssel naar Leiden

> komen om mee te spelen bij Spelgroep Phoenix. Er zitten bij

> ons enkele liefhebbers van wargames die graag nieuwe

> medespelers zouden willen ontmoeten en spellen als Arkham

> Horror en War of the Rings zijn in het recente verleden ook

> gespeeld tijdens activiteiten en worden ook hoog gewaardeerd.

> Kijk maar op www.spelgroepphoenix.nl.

>

> Groet, Armand

• Mike

Hai Peter en Raymond!

De boardwargames die ik tot nu toe heb gespeeld zijn de “light” varianten… Wizard Kings, War of the Ring, A house divided etc..

Ik weet niet of zwaardere wargames me ook echt aanspreken, nooit geprobeerd… maar ik ben geinteresseerd!

Mike

peter heuvelman schreef:

>

> ja hoor, dat kan.

>

> Ik stel voor dat we verdere voeren via e-mail

>

> peterheuvelman@tiscali.nl

>

> Ik woon in Barendrecht, en jij volgens mij in Dordt indien ik

> me niet vergis, dus afstand is te overzien.

>

> Hoor van je, Peter.

• Armand

Hallo Mike,

Niet specifiek in het genre waar jouw belangstelling naar uit gaat. Het aantal liefhebbers van combat simulation-spellen (cosims) en andere daaraan verwante spellen beperkt zich tot een kleine doelgroep. Waar je in jouw omgeving nog eens zou kunnen informeren is bij de Rotterdamse groep ‘Spellen aan de Maas’. Ik weet dat daar een of meerdere personen spelen met een passie voor cosims.

Groet, Armand