spelregels pokemon bordspel gezocht

  • Harold

    is er iemand die de spelregels heeft voor het spel Pokemon master Trainer van Hasbro/MB (dit is het bordspel)

    zou iemand die mij kunnen mailen, zou geweldig zijn

    groeten Harold

  • Astrid

    Hai Harold,

    Onze zoon heeft gisteren op Koninginnedag ook hetzelfde spel gekocht maar helaas zat ook hier geen spelbeschrijving bij.

    Heb jij al van iemand een reactie gehad of ben je in het bezit gekomen van de spelregels, ik zou graag een kopietje krijgen…

    Groet,

    Astrid

  • Chaja

    Voor ons geld hetzelfde, wel het spel, maar geen spelregels. Felle diskussies met mijn twee zoons zijn het gevolg.

    Hopelijk heeft een van jullie de spelregelsgevonden, als ik ze vind laat ik het horen.

    Groet,

    Chaja

  • Astrid

    Beste Harold en Chaja,

    Ik heb de spelregels opgevraagd bij Hasbro via de website www.hasbro.nl en deze thuisgestuurd gekregen, zonder kosten!

    Wat een service.

    Groetjes,

    Astrid

  • swoepy

    hoi,

    kan iemand mij de spelregels sturen van Pokémon master trainer van MB?????????????

    mijn zoontje heeft het spel gekregen maar helaas geen spelregels

    alvast bedankt

  • Henk

    ik heb hem wel hahahaha X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(

  • esther

    Ik zou ook heeeeeeeeeeeel graag de spelregels van pokemon mastertrainer willen hebben. Zou je heel alstublieft naar mij willen doormailen?

    Mijn zoontjes zouden er superblij mee zijn.

    groetjes esther

  • Ilona

    Hallo,

    Ik lees jouw oproep van een aantal jaren geleden…..

    Heb jij inmiddels de spelregels??

    Ik heb het spel op een tweede hands beurs gekocht en heb ook geen spelregels….

    Als je ze hebt zou je ze mij dan willen mailen….Hartstikke bedankt alvast.

    groetjes ilona

  • marc

    hallo

    Ik heb het spel van pokemon master trainer gekocht ( tweedehands ). Alleen de engelstalige spelregels. Zou je ze me in 't nederlands willen doormailen aub ?

    Hartelijk bedankt,

    Marc

  • nico jongste

    Henk Schreef:

    ——————————————————-

    > ik heb hem wel hahahaha

    > X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(

    > X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(

    > X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(X(

    kan je hem mailen vooral het dubbelgooien dubbelzes teleporteren enz.