houdt de dief electronisch misdaadspel

  • Ton P

    Hallo , wij zijn al jaren op zoek naar het spel :houdt de dief , het is een bordspel met een kleine handcomputer om je aanwijzingen te geven . Het is een heel leuk spel voor 2 tot 4 spelers . Wij hebben het nu zolang te leen maar het is dus niet van ons en het is niet helemal kompleet en wij willen het graag voor onszelf hebben. We hebben al bij heel veel mensen en winkels gevraagd ook tweedehands maar het merendeel van de mensen kent het niet eens dus nu plaatsen wij onze vraag ook hier , hopelijk kan iemand ons helpen . groeten Ton

  • Jos

    http://koopjes.marktplaats.nl/hobby_en_vrije_tijd/gezelschapsspellen/20586887.html?return=eJwlytsKAiEUheF3GXAuPdLNFol6E2kMRRs3446monfPwav%2Fg7U8KPgmkLaBMhKmFvx2izYSIQiRK4aVP%2FyWCYv31PhaxLhwjHjei1Pz0lx%2BMXOJ9bkQ0yctlzCSwp2ZK9U%2Bqo5CHZ%2BEB%2FfOo%2B%2FR2lKHntGpyf7%2BOWguWQ%3D%3D&df=1

  • Koen

    Broeder Jos, je zit er voor een keer helemaal, maar dan ook he-le-maal naast … de vitamientjens niet geslikt deze morgen??!! Moehaha !!Jos schreef:

    >

    > http://koopjes.marktplaats.nl/hobby_en_vrije_tijd/gezelschapsspellen/20586887.html?return=eJwlytsKAiEUheF3GXAuPdLNFol6E2kMRRs3446monfPwav%2Fg7U8KPgmkLaBMhKmFvx2izYSIQiRK4aVP%2FyWCYv31PhaxLhwjHjei1Pz0lx%2BMXOJ9bkQ0yctlzCSwp2ZK9U%2Bqo5CHZ%2BEB%2FfOo%2B%2FR2lKHntGpyf7%2BOWguWQ%3D%3D&df=1

  • em_a_ile

    Ik heb zelf ook al heeeeel lang op zoek naar dit spel. Als iemand er nog een adresje voor weet, dan hoor ik dit graag.

  • s

    weet er iemand het spel houdt de dief van clipper te vinden. zoja stuur aub gelijk een mailtje, ben hier al tijden!!! naar aan het zoeken.

    groetjes

  • Tinneke Bleys

    Beste, ik weet niet of jullie dit spel nog steeds zoeken, maar ik heb er hier nog een exemplaar van staan…

    Als je nog interesse hebt zal ik het eens boven halen en eens kijken of alles nog in de doos zit en of het nog werkt.

    Groetjes Tinneke

  • Joyce

    Hoi,

    Ik weet niet of je het spel nog hebt, maar ik zoek het al heel lang en heb zeker interesse,

    Groetjes, Joyce

  • Haeke Ellen

    Geachte

    ik ben ook op zoek naar houdt de dief. Ik ken dat spel van als ik klein was.

    Heb je het nog het spel en je zou het willen verkopen, zou je mij dan willen een mailtje sturen.

    Mvg

    Haeke Ellen

  • Davey

    Zelfde verhaal hier, ook op zoek naar het complete spel :)

  • Ralf van Dongen

    Hoi allemaal,

    Ook ik ben nog steeds op zoek naar dit geweldige spel! Dus mocht iemand het spel nog hebben staan of een adresje hebben, hoor ik graag van je via mijn e-mailadres of bel even naar 06-52344306. Alvast bedankt!

    Groeten Ralf van Dongen