Stel zoekt bordspelgenoten in Utrecht

• Marloes

Hallo, wij zijn een rustig stel van 29 en 34 jaar en we zouden graag in het nieuwe jaar wat meer bordspellen willen spelen. Daarom zoeken we mensen waar we op regelmatige basis mee samen kunnen komen. Of misschien is er al een gezelschap waar we ons bij aan kunnen/mogen sluiten? Dat zou fijn zijn!

Op dit moment kunnen we alleen Kolonisten (groot fan van) en Carcassonne, maar we staan natuurlijk open om andere, stevige bordspellen te leren en te spelen.

We kunnen niet op woensdagavond.

Een e-mailtje kan naar bordspel tussenpozen.com

Dank je wel!

Marloes en Alexander

• Marloes

o sorry, sorry, dit ging per ongeluk… kan ik berichten verwijderen?

• Marloes

Ik heb de beheerder gevraagd het teveel aan berichten te verwijderen.

• Armand

LOL! Het komt nu wel over of jullie heel dringend op zoek zijn naar medespelers. ;-)

Informeer anders even bij The Joker op de Oude Gracht. Daar tref je altijd spelers en kom anders een keer naar Ducosim in de jaarbeurs. Er zijn ook wat ontwikkelingen aangaande een spelgroep in Utrecht begreep ik, maar het is mij niet duidelijk hoe concreet die zijn.

Groet, Armand

• Ron Huising

Hallo Marloes,

Zoals Armand al aangeeft hebben we bij The Joker een speelruimte en veel open spellen beschikbaar die gespeeld kunnen worden.

M.n. op zaterdagavond komen er liefhebbers van bordspellen en zijn we vaak tot ca. 24.00 uur open. Anderen nemen ook vaak nieuwe titels mee en zelf lees ik thuis vaak nieuwe buitenlandse spellen om ze op de zaterdagavond te interesseren.

Afgelopen maand hebben we ook een nieuwe titel voor Identity Games getest die nog uit moet komen. Het adres is : Oude Gracht 230A (onze winkel op nr. 224 sluit wel 's avonds), 030-2332158. Ook in Houten organiseren we thuis bordspel-avonden en pokeravonden (030-6353617), dus mogelijkheden te over om een keer mee te doen. Groeten,

Ron.

• BoB

Hoi Marloes,

Kom inderdaad vooral kijken op de volgende Ducosim beurs. Deze is 11 februari vanaf 10:00 in de Jaarbeurs in Utrecht.

BoB