Gezocht: Insulinde

• Paul

Ik ben op zoek naar het spel Insulinde. Het is een zeer oud bordspel (minimaal een jaar of 50) en gaat over de zeevaarders van de VOC en alle problemen die ze in het Nederlands Indie tegenkwamen. Wie kan me hier aan helpen?

• Ineke

Paul Schreef:

——————————————————-

> Ik ben op zoek naar het spel Insulinde. Het is een

> zeer oud bordspel (minimaal een jaar of 50) en

> gaat over de zeevaarders van de VOC en alle

> problemen die ze in het Nederlands Indie

> tegenkwamen. Wie kan me hier aan helpen?

Ik heb het insulinde spel met speelbord 62x49 cm met het reglement van het insulindespel 4 pag. en de reisgids 3 pag. (alles 2 maal)met maar 1 doos.

Spel is in goede staat maar doos is beschadigd. Is uitgegeven in 1941 tijdens de oorlog. Bordspel van de Brabbantse kunstenaat Kees Mandos. nr.K 1392.

Betreft Indonesié, Ned. Indie. Indien u interesse heeft dan graag een reëel bod voor dit zeldzame spel.

M.vr.groet,

Ineke v.d. Sar

• N.Tijdeman

Goede morgen Paul,

Ik bezit het Insulinde-spel, maar mis de spelregels.

Mocht u die bezitten zou u mij dan een kopie willen verstrekken.

Met vriendelijke groet,

Nico Tijdeman

• Jeroen

Hallo Insulinde spel liefhebbers! Ik heb hier een keurig exemplaar. Met spelregels. Ik zie dat de vermeldingen hier al oud zijn, maar liep er tegenaan. Het spel is te koop en uiteraard mag die meneer voor de spelregels een kopie hebben.

U kunt mij bellen op 0683393303.

Gr. Jeroen

• Batchelor

Did you have a fix on this issue? I have the same problem with Facing same issue but no response from anyone and couldnt find this topic troubleshooting in google Wendys Survey

• nidat

I'm searching for the game Insulinde. It is an old table game (in any event around 50 years of age) and is about the mariners of the VOC and every one of the issues they experienced in the Dutch East Indies.   https://tell-popeyes.com/

• berth

​Your recent visit to the pharmacy is the subject of this survey, which provides you, the consumer, the opportunity to share your thoughts. So that it may better satisfy your expectations, the business can work harder. 

Wecare.riteaid.com

• bailey

An online customer survey supplied by Hannaford called Talk to Hannaford is available at www.TalktoHannaford.com and measures how satisfied customers are with the company's goods and services. 

visit here Talktohannaford.com Survey

• kelly

​In the Dairy Queen customer case study, users of the Dairy Queen cafe can submit their value responses and comments about the food court, with diners then consuming likely value responses from their customers to correct their value effect. https://dqfnfedbacks.store/