Bordspelers gezocht in Zoetermeer

  • Gabriël

    Wij, Frits (49) en Gabriël (42) zijn in Zoetermeer komen wonen. Wij zoeken bordspelgenoten in Zoetermeer en omgeving die graag spellen als Union Pacific, El Grande, RoboRally, La Citta etc. spelen. Kom met ons kennis maken en een spel spelen, gezellig!

  • Jurgen

    Kijk eens op www.spelgroepphoenix.nl (grote enthousiaste groep in Leiden) of op www.spezo.nl (Zoetermeer).

  • JeVo

    Frits en Gabriël,

    Thanatos

    Contactadres: Cor Hus, Postbus 819, 2700 AV Zoetermeer

    tel: 071-4077510

    email: stthanatos@hotmail.com

    Activiteiten: We spelen iedere tweede en vierde vrijdag van de maand. Van 19:30

    tot 1:00 uur.

    Bijeenkomsten: Ons Tolhuis, tel: 070-3201020, De Horre 1, 2266 CN Leidschendam

    Thanatos is in het leven geroepen om het spelen van bord-, simulatie-, rollen- en andere spellen in Haaglanden te populariseren.

    In de buurt toch ?

    doe ze de groetjes van een verhuisd oud lid.

    Jeroen

  • Gabriël

    Hartelijk dank voor jullie reacties. Ik heb al wel geprobeerd contact te zoeken met SpeZo, een spellenclub in Zoetermeer, maar nog geen bericht van hen teruggehad, met de vraag of zij bordspellen spelen. Op de Ducosim-site staat dat ze bordspellen doen, maar hun eigen site geeft me niet dat idee.

    Ik ga weer verder met medebordspelers in Zoetermeer zoeken, mocht iemand suggesties hebben hoe dit aan te pakken, dan hou ik me aanbevolen.

  • Iedema

    Gabriel

    Ook ik ben zoetermeerder en speel regelmatig spellen met een bevriend stadsgenoot. Stuur me maar een mail en wellicht zitten we binnenkort samen aan de speeltafel.

    groeten

    JAn

  • Iedema

    en nu met zichtbaar mailadres

  • Gabriël

    Jan,

    Ik heb tweemaal geprobeerd op jouw mail te reageren via jouw emailadres, maar zowel mijn casema-account als Frits' hccnet-account worden niet doorgelaten…

    Heb je nog een ander emailadres, of niet?

    Wat vind je van een do-, vrij- of zat-avond in week 6 of 8?

    Komt je stadgenoot ook mee?

    Wil je een voor jou onbekend spel (als wij dat hebben) spelen, of een bekend spel?

    We zien er naar uit van je te horen,

    Gabriël

  • Iedema

    Probeer het even op

    j.iedema@wanadoo.nl

    Voor de data moet ik thuis even de agenda checken.

  • Florian

    Hoi Gabriël

    Wat mij betreft zowel bekende als onbekende spellen

    Welke spellen spelen jullie zoal?

    Zelf heb ik nog een aantal spellen liggen welke ik nog niet gespeeld heb, maar graag zou willen proberen.

    Florian, stadsgenoot van Jan