clubs in Apeldoorn

• Mike

Hallo,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een spelletjesclub in de omgeving van Apeldoorn. Weet iemand zo een club?

Mike

• Boes

Volgens mij heb je deze vraag ook op spellenspektakel gesteld? Ikzelf kom uit Zevenaar en wil ook nog graag wel eens een ander spel spelen. Iznogoedh reageerde ook al op de vraag. Zij komt ook uit Apeldoorn. Mischien moeten we even doorgaan met het stellen van deze vraag en komen er meer mensen uit de regio bij. (Nou ja, binnen een straal van 30 min. met de auto)

• Arjan

Zo ver ik weet zijn er geen clubs in de omgeving Apeldoorn. Misschien wordt het tijd. Zelf kom ik uit Apeldoorn en ik heb redelijk wat spellen, maar maar minder mensen om ze mee te spelen. Misschien moeten we eens met elkaar in contact komen.

• Ron Huising

We hebben jaren in Apeldoorn gewoond en m'n broer woont nog steeds in de buurt (Deventer). Hij doet graag bordspellen en kent diverse anderen. Als jullie iets gaan organiseren kan je me een e-mail sturen of bellen (030-6353617) voor zijn telefoonnummer in Deventer. Succes ermee!

Ron.

• Frank Hakstege

In Doetinchem is er ook een club; SpelD

Eenmaal per 3 weken wordt er op een zaterdagmiddag gespeeld van 13:!5 tot 18:00.

We zijn 10 december ook weer bij elkaar in 't Trefpunt aan de Nieuweweg 143. Er is voldoende parkeergelegenheid.

Kom eens aan zou ik zeggen.

Frank