spelavond in twente

• Laurens

Hallo,

Ik ben nou toch al enige tijd op zoek naar liefhebbers van bordspelen in de omgeving Twente, maar allejezus, wat is dat lastig zeg!

Als je zin hebt in een gezellige avond in je komt uit de omgeving enschede/hengelo/oldenzaal laat het dan weten!

• arjan

hallo Laurens, lastig om spelers te vinden, zeer herkenbaar. Ik kom uit Hengelo, ik ben wel in voor een spelavond(en).

groeten Arjan

• EJH

Hallo daar,

Ook ik kom uit Hengelo. Als het op een beetje een geschikt moment gepland wordt, zou ik ook wel mee willen spelen.

Favorieten zijn: Catan (bord en kaartspel), Eufraat en Tigris, Carcassonne (met uitbreidingen), Lord of the Rings, Puerto Rico, Dungeons and Dragons, Roborally, War of the Ring en sinds kort Descent.

Laat maar eens wat weten, zou ik zo zeggen………

Gr. EJH

• Gertjan Davies

Ik kom uit Enschede, ik speel met wat oud-flatgenoten van de studentenflat regelmatig op vrijdag of zaterdag bordspellen. We zijn nu met een groep van 5. Maar daarnaast heb ik nog een vriend die ook een hele dikke collectie spellen heeft en die is ook wel geinteresseerd.

Stuur me maar een mailtje, dan kunnen we misschien iets afspreken.

• arjan

Mooi initiatief, echter niets van weer gehoord. Is de animo er nog steeds?

groeten ArjanEJH schreef:

>

> Hallo daar,

>

> Ook ik kom uit Hengelo. Als het op een beetje een geschikt

> moment gepland wordt, zou ik ook wel mee willen spelen.

>

> Favorieten zijn: Catan (bord en kaartspel), Eufraat en

> Tigris, Carcassonne (met uitbreidingen), Lord of the Rings,

> Puerto Rico, Dungeons and Dragons, Roborally, War of the Ring

> en sinds kort Descent.

>

> Laat maar eens wat weten, zou ik zo zeggen………

>

> Gr. EJH

• Pfeffa-rah

Hoi,

Speciaal voor dit probleem heb ik een websiteje opgezet.

Een plek voor spelers uit enschede en omgeving om afspraken te maken en nieuwe spelers te leren kennen.

http://aleaxx.game-host.org

Op dit moment bestaat het nog uit een groepje persoonlijke vrienden, maar iedereen kan een acount aanmaken op de site. De goedkeuringsprocedure heeft soms kuren maar een maitje via de site aan de admin (ik) doet dan wonderen.

Ik nodig jullie allemaal uit om je in te schrijven. (EJH heeft zich geloof ik al ingeschreven)

Kom gerust eens kijken op:

http://aleaxx.game-host.org

groejtes,

Pfeffa-rah