Lingo

• Det

Ik durf het bijna niet te vragen… :) Maar mijn ouders hebben op de rommelmarkt het spel Lingo de Luxe gekocht van Otto Simon BV.

Het spel is bijna compleet, alleen ontbreken het Lingo-woordenboek en de spelregels. Heeft iemand deze nog ergens liggen? Zo ja, dan zou ik mijn ouders graag blij maken. Het is toch één van hun eerste stapjes in de spellenwereld en dat moet je altijd stimuleren ;)

Bedankt alvast!

Det

• Marcel

Hoi Det,

Volgens mij heb ik nog wel ergens gewoon Lingo liggen. Ik weet niet of dat hetzelfde is.

Groetjes,

Marcel

• Det

Hoi Marcel,

Dat weet ik zo ook niet, die van mijn ouders zit in een wat grotere doos (formaat Ravensburger) en is blauw met de grote Lingo-waaier aan de voorkant. Rondom staan witte vakken met rode letters “LINGO”.

Mocht het dezelfde zijn, ben ik (lees: mijn ouders :) )zeer geïnteresseerd in de regels en het woordenboek. Kunnen we wat regelen?

Groetjes,

Det

• Marcel

Hoi Det,

Het heeft even geduurd, want ik kon het niet zo snel vinden, maar dat is inmiddels wel gelukt. Is dat spel van je ouders ook met zo'n rood kaartjes wat je over het woord heen ligt, zodat je kan zien welke getallen je scoort?

Groetjes,

Marcel

• Det

Hoi Marcel,

Ook van mijn kant is het even blijven liggen. Nee, dat zit er bij mijn ouders niet in. Tenzij dat net dat woordenboekje is dat er ontbreekt. Ik ben bang dat het dan toch een andere versie is. Jammer, maar in ieder geval bedankt voor je moeite!

Groetjes,

Det

• Marcel

Ja, dat zal dan wel. De lingo die ik heb, heb ik ooit bij Kruidvat gekocht voor een paar euro, misschien dat ze ze af en toe nog wel eens hebben liggen.

Groetjes,

Marcel