A&A: Miniatures

• Jan

Hallo medespellenspelers.

Ondanks mijn bedenkingen tegen het verkoopsysteem (verzamelspellen) ben ik toch begonnen met het kopen van de A&A miniatures. Ik heb inmiddels twee startersets en zo'n tiental boosters in mijn bezit en ben dus vele euro's armer. Maar daarmee heb ik dus al een aardig tafelbladleger. Desondanks heb ik nog geen enkele Britse infanterist (Lee Enfield Mk. 4) terwijl dit speelfiguur een “common” is en dus in grote getale zou moeten worden aangetroffen in die peperdure doosjes.

Kent iemand dit probleem? Ik heb verder alle “uncommons” en al een aardig aantal “rares” maar dus nog steeds níet de “common” Lee Enfield Mk. 4.

Met vriendelijke groet,

Jan.

• Jeroen

Hallo Jan,

Ik ben zelf in het bezit van basisspel en enkele boosters, en heb naast de nodige gaten in de verzameling ook een aantal dubbelen. Ik heb even gezocht naar de door jou genoemde Lee Enfield Mk. 4 van de Britse infanterie, maar die figuur kan ik niet vinden onder die naam, is deze wellicht onder andere naam bekend in het spel? Van de commons mis ik zelf alleen 5/48 en 42/48 nog, de Russische Mosin-Nagant 1891/30 en de Italiaanse Fucile Modello 1891.

Ik vermoed daarom dat je simpelweg pech hebt en tegen een ander aspect van verzamelspellen aanloopt: om een verzameling compleet te krijgen kun je het beste ruilen met andere spelers/verzamelaars.

Groet,

Jeroen

• Caroline

Jeroen,

Die rus kun je wel ruilen met Lody.

Volgens mij heeft hij 'm dubbel…..

groetjes, Caroline

• PETER

Dag Jan,

Even heeel wat anders: Ik zoek iemand die een recensie over dit spel wil schrijven voor Spel!, het spellenblad van Ducosim. Zou jij dat kunnen/willen? Of is er iemand anders die dat wil doen?