Memoir '44 en Puerto Rico-uitbreidingen.

• Jan

Hallo medespellenspelers.

Is inmiddels bekend wanneer de uitbreidingen voor Memoir '44 (Winter/desert board, terrain pack en Eastern front) uitkomen, of althans in Nederland verkrijgbaar zijn? In de US zijn ze inmiddels te bestellen.

Ik las op Funagain.com trouwens dat er ook een uitbreiding voor Puerto Rico is met 12 nieuwe gebouwen en boomgaarden. Is deze uitbreiding ook in Nederland verkrijgbaar of is bekend of- en wanneer 999-games deze set in het Nederlands zal gaan uitbrengen?

En, nu ik toch bezig ben, zal Beowulf van Kosmos ook een Nederlandse uitvoering tegemoet kunnen zien?

Alvast dank voor de recties en met vriendelijke groet,

Jan.

• Erwin Broens

Jan schreef:

>

> Ik las op Funagain.com trouwens dat er ook een uitbreiding

> voor Puerto Rico is met 12 nieuwe gebouwen en boomgaarden. Is

> deze uitbreiding ook in Nederland verkrijgbaar of is bekend

> of- en wanneer 999-games deze set in het Nederlands zal gaan

> uitbrengen?

999 Games zal deze set nooit uitbrengen, aangezien Ravensburger dit spel in Nederland uitgeeft.

Ik heb begrepen dat de winkelier http://www.dekoperenpion.nl deze Engelstalige uitbreiding op het Spellenspektakel zal verkopen.

• de koperen pion

Wel vroeg komen op vrijdag….

Ik heb er maar 2 !

De Koperen Pion.

• Ronald

Op Spiel waren de uitbreidingen voor Memoir'44 te koop. Ze waren op donderdag echter al vóór 13.00u uitverkocht.

• de koperen pion

Memoir '44 komt hier van Hodin ( belgië).

Die heeft dus ook de uitbreidingen. Ze staan op het spellenspektakel.

Shop ze!

De Koperen Pion

• Jan

Hallo allemaal,

Bedankt voor de informatie. Aangezien ik van plan ben vrijdag het Spellenspektakel te bezoeken zal ik proberen de Engelstalige Puerto Rico-uitbreiding te scoren. Dan ben ik weer helemaal b(l)ij!

Met vriendelijke groet,

Jan.

• de koperen pion

Stand M13 op de marktplaats,….naast de tolkienwinkel.

See you,

De Koperen Pion

• ejvandekaa

Er was afgelopen spellenspektakel en op de ducosim beurs ook een winkel die hem gratis weg gaf bij aankoop van iets in hun winkel. Het was dacht ik de winkel “The Realm of Fantasy”. misschien hebben ze die actie nog steeds.

Evertjan van de Kaa

• BoB

Klopt, was inderdaad TROF, The Realm of Fantasy.

• Jan

Zeker weten!