Spellenspektakel vrijdag 28 oktober

• Joker2

Volgens mij kan dit onderwerp hier wel………..

Ik heb net gekeken wat een treinkaartje kost om vanuit Leiden naar het SpellenEindhoven.

Nou, ik ben aardig geschrokken van die E30,40 en dan heb ik het nog niet over de entreekosten. Dus daarom kwam ik met de volgende gedachte:

Gezocht: andere (bord)spelspelers.

Activiteit: naar het Spellenspektakel in Eindhoven gaan.

Wanneer: op vrijdag 28 oktober.

Reden: om de kosten een beetje te drukken.

Waarom: er moet tenslotte nog geld overblijven om een spel te kopen.

Vervoer: ik beschik zelf over een auto (of kan ik met iemand meerijden?).

Hoeveel kunnen er mee: in ieder geval 3 of als je op de achterbank een beetje inschikt misschien ook wel 4.

Kosten: afhankelijk van de gebruikte liters brandstof, parkeergeld en het aantal personen (uiteraard tel ik zelf ook mee).

Geef hier even aan of je interesse hebt om samen te gaan en waar je woont.

Wordt vervolgd…………

Joker2

• Joker2

“SpellenEindhoven” moet natuurlijk zijn “Spellenspektakel in Eindhoven te komen.”

Joker2

• Tamara Bakker

nabij het Philips stadion schijn je gratis te kunnen parkeren. Scheelt weer parkeerkosten….

• ejvandekaa

Je zou natuurlijk een korting kaart kunnen kopen waarmee je op bepaalde tijden (niet in de spits) 40 % korting krijgt. maar dan moet je wel een paar keer reizen. hij kost 55 euro per jaar. dus als je nog 5 (of eigenlijk 6) maal naar eindhoven gaat dit jaar?

Evertjan van de Kaa

• Juan

Normaal gesproken kun je in het weekend ook gratis parkeren op het universiteitsterrein/TUE (en dat is erg dichtbij).

• Stefanovic!

Ik heb van een maat van me (die op de TU zit) vernomen dat er tegenwoordig slagbomen staan en je dus niet meer kunt parkeren bij de TU…

• Ton van den Berg

Oh, kan iemand bevestigen of de parkeerplaats inderdaad onbereikbaar is.

En zo ja of er goed bereikbare (en goedkope) alternatieven zijn voor het parkeren?

BVDStefanovic! schreef:

>

> Ik heb van een maat van me (die op de TU zit) vernomen dat er

> tegenwoordig slagbomen staan en je dus niet meer kunt

> parkeren bij de TU…

• Joker2

Helaas geen extra kandidaten gevonden.

In ieder geval bedankt voor jullie meedenken.

Joker2