Wie heeft tips voor Moorddiner?

• Willemien Troelstra

Ik mag dit jaar het uitje voor mijn werk organiseren.

Mijn idee is een spellenmiddag af te sluiten met een moorddiner (of equivalent). Ik heb wat gegoogled naar organisatoren van moorddiners, maar vind het moeilijk om op die manier een club te vinden waar ik vertrouwen in heb. We zijn met zo'n twintig mensen en ik wil het in Rotterdam of zeer nabije omgeving houden.

Wie heeft tips?

Goeie ervaringen?

Een alternatieve suggestie voor een combinatie van spelletjes en eten?

• Koen

… met en goeie spelleider en inkleding en omkadering enz… kom je al een heel eind met het kleine doosje : ‘de weerwolven van Wackerdam’ of zoiets … wij hebben hier goede ervaringen mee … maar dat is waarschijnlijk niet echt de format die je zoekt !!

• Corky

Probeer anders Stichting ‘La Cle’ moordspelproducties. tel: 0181636287.

Dit is wel wat verouderde info, dus ik weet niet of ze nog bestaan of zo maar zo'n 6 jaar terug ben ik daar geweest voor en bedrijfs uitje en heb ik mij kostelijk vermaakt.

Als Je echter een beetje goede spelleider kent in je omgeving is het zeker geen slecht idee om hem/haar te vragen om hulp.

• Hans

Ik heb kortgeleden ook voor zoiets gezocht. Geen andere info kunnen vinden dan commerciële instellingen. Mocht je een spelleider kunnen vinden die er iets mee kan, dan mag je je gelukkig prijzen !

En Wakkerdam kan voor een beetje spelleider een leuke opener zijn, als hij/zij de groep spelers kent, om zelf iets in elkaar te draaien? Kost dan alleen wel tijd om het goed coherent in elkaar te zetten.

• Rene

Via onderstaande link zijn er moorddiners te downloaden misschien is dit iets .

http://homepage.ntlworld.com/j.coutts1/