gezocht: bordspelers in Den Haag en omgeving

  • Lajos Brons

    Wij, een kleine Haagse spellengroep, zoeken uitbreiding. Fanatieke en minder fanatieke bordspelers zijn welkom. We spelen iedere vrijdagavond bij één van de leden thuis, maar je hoeft natuurlijk niet iedere vrijdag te komen. Op zaterdagen spelen we soms langere spellen. We proberen zoveel mogelijk verschillende nieuwe en oudere spellen uit, maar de voorkeur gaat over het algemeen naar de wat diepere (ingewikkeldere) en meer thematische spellen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

    Lajos Brons

    070 382 1204

    lajos@lc.dds.nl

  • C.D. hus

    Lajos,

    Indien jullie groep op vrijdag eens buiten de deur wilt spelen dan is in Leidschedam de stichting Thanatos.

    Wij zijn een spellenvereniging die iedere eerste en derde vrijdag van de maand vanf 19.30 bijeen komen in het Tolhuis, horre 1, in Leidschedam Zuid. Zo'n avond duurt tot 00.30 uur

    Er worden diverse spellen gespeeld.

    Dit kan varieren van Axis & Allies, Civilization tot 1849.

    De afgelopen spelavond werden Eufraat& Tigris, Porto Rico, Land in zicht en Axis & Allies gespeeld.

    Vaak wordt op de avond pas beslist wat wordt gespeeld. maar ik kan natuurlijk altijd informeren of men een bepaald spel op de agenda wilt zetten.

    Ik weet dat er diverse leden binnen de grope die mede spelers zoekn voor Diplomacy.

    Cor Hus

    Penningmeester Thanatos

  • Ron Huising

    Zat. 10 september organiseren we weer Diplomacy in Utrecht, dus als het moeilijk blijft om daarvoor bij jullie genoeg mensen te vinden is het misschien leuk om af en toe hier mee te doen. We hebben iedere maand 1 tot 3 borden in wisselende samenstelling en evt. een beginnersbord voor wie het nog wil leren.

    Op zaterdagen spelen we van 18.00 tot ca. 23.15 uur in The Joker (Oude Gracht 230A, Utrecht, 030-2332158). Soms ook zondagen vanaf 11.00 uur en met Pasen en Pinksteren op de vrije maandag. Hopelijk tot volgende week.

    Mvg,

    Ron.

  • clamb

    I adore that you informed me about this article since I think it's amazing. That is exactly what I was hoping to discover, and I sincerely hope you will continue to share such excellent stuff in the years to come. word wipe