heroquest uitbreidingen

• Rob

Ik ben op zoek naar de uitbreidingen van Heroquest. De nederlandse versies, dus niet de amerikaanse. Kan iemand mij hieraan helpen?

• Hunter

Ik zou eens flink op www.marktplaats.nl gaan rondneuzen, daar staan er meestal wel enkele aangeboden. Overigens zijn de tweedehands Heroquest uitbreidingen enorm duur, dus verwacht niet dat ze voor een prikkie te krijgen zijn.

• Hans J

Koninginnedag en andere rommelmarkten zijn een aardig alternatief al is de vindkans klein.

Morcas' Magiers en De Ogre Horden kosten via internet al snel boven de 35 euri.

• Hunter

Ja, ik ben blij dat ik deze uitbreidingen toentertijd heb gekocht. Ik heb veel plezier beleeft met dit spel.

• Jan

Hallo Hans,

Ik zie dat jij, evenals inmiddels vele anderen, de meervoudsvorm “euri” gebruikt. Ik hoor en lees steeds vaker deze volstrekt foutieve meervoudsvorm van “euro”. Nogmaals, en hopelijk ten overvloede, we spreken van één euro en van twee (of meer) EURO'S. Dus: géén euri maar euro's.

Met vriendelijk groet,

Jan.

• Remco

Hoi Jan,

ik denk dat het spel Typi wel iets voor je is.

vriendelijke groet,

Remco

• Jan

Hallo Remco,

Deze titel, en dus ook het spel, zegt me helemaal niets. Wat is het voor spel?

Met vriendelijke groet,

Jan.

• Erwin Broens

Jan schreef:

>

> Hallo Remco,

>

> Deze titel, en dus ook het spel, zegt me helemaal niets. Wat

> is het voor spel?

Typi is een wiirdspel van Cirné van Miirsel (de auteur van Zii Sim).

:-)

• Daan

Iih IK, je bediolt gewiin Cirné, ligisch tich.

• Rob

lekker ontopic