Hallo Allemaal!
Na een tijdje op dit forum verschillende berichten gelezen te hebben, heb ik het plan gevat om zelf een nieuw spellenproduktiebedrijf te starten. Nederland zit vol met creatieve talenten die graag wat meer erkenning voor hun talent willen hebben.
In plaats van nieuwe spellen aan te bieden bij de gevestigde spellenbedrijven, wil ik gezamenlijk spellen op de markt brengen met de bedenkers zelf.
Vaak (maar lang niet altijd) zijn creatievelingen zeer goed in het bedenken van nieuwe dingen. Maar op het gebied van marketing, planning, sales en PR leggen zij het af tegen de professionals van een harde, zakelijke markt. Tot slot is er nog de financële kant van het hele verhaal, waarbij een te hoge eigen investering resulteert in het stoppen van een zelfstandige produktiepoging. Door dit alles nemen de creatieve bedenkers vaak niet het initiatief om zelf een spel op de markt te brengen. Hier wil ik verandering in gaan brengen.
Ik heb zelf voldoende kennis van het zakelijke gedeelte en beschik daarnaast over de connecties om een spel in produktie te brengen. Daarom zoek ik spelbedenkers die mee willen doen aan dit initiatief. Samen een keuze maken over wat het beste spel is en vervolgens dat spel in produktie nemen. Iedereen draagt een steentje bij.
Heb jij interesse om deel te nemen aan dit initiatief? Of heb je zelf een idee om dit succesvol verder uit te bouwen? Mail me dan voor uitgebreider informatie: paul@neonmodels.com
Met vriendelijke groeten,
Paul