Duitse spellenwinkels in de buurt van Arnhem

• Martijn van Baal

Wie weet er goede Duitse spellenwinkels in de buurt van Arnhem?

Ik zoek bijvoorbeeld een spel als “Funkenschlag” (aka Power Grid), die niet in de Nederlandse winkels te verkrijgen is. Ik kan het natuurlijk wel via een internetwinkel kopen maar voor de verzendkosten kan ik ook een keer naar Duitsland rijden en een boel spellen tegelijk inslaan.

• Akke

Voor spellen als Funkenschlag moet je bij de spellenspeciaalzaak zijn.

In Essen (uurtje rijden vanaf Arnhem) zijn twee goede:

Fantasy En'counter (www.fanen.com)

All Games for you (www.all-games.de)

• Wilfred

Een internetwinkel als Spiele-offensive, vraagt maar 4 euro verzendkosten naar Nederland (bij bestelling boven de 40 euro). Volgens zag ik dat de verzendkosten deze week zelfs gratis zijn bij hun.

Zij hebben Funkenschlag ook op voorraad:

http://www.spiele-offensive.de/?seite=2000&aid=1001914&wer=11224487408380

• Martijn van Baal

Het is 8 euro verzendkosten naar Nederland en deze week alleen gratis verzenden binnen Duitsland en Oostenrijk, maar toch bedankt voor de tip!

• Gringo

Funkenschlag is ook te koop bij je eigen spellenspeciaalzaak. Als zij Foute Vrienden, Vette Feesten (PS games) verkopen dan kunnen ze ook Funkenschlag bij PS games bestellen. Als het goed is wordt deze al verkocht met de nederlandse spelregels!

Groet,

Gringo

• Lovebaby

Het zou me verbazen als je niet terecht kunt bij Moenen en Marieken in Nijmegen. (maar ik kan me voorstellen dat een Arnhemmer dat liever niet doet ;-) )

• Akke

Niet elke Arnhemmer is gelukkig zo smal van geest dat ie voetbalrivaliteit zijn aankoopbeleid laat beïnvloeden.

• robert

Speciaalzaak Het Spelkwartier in Arnhem heeft wel importspellen. Misschien is dat wat

• Wilfred

>

> Het is 8 euro verzendkosten naar Nederland en deze week

> alleen gratis verzenden binnen Duitsland en Oostenrijk, maar

> toch bedankt voor de tip!

Ik heb al meerdere keren bij hun besteld en vanaf 40 euro zijn de verzendkosten maar 4 euro en omdat ze die actie hebben met gratis verzending in Duitsland en Oostenrijk geven ze ook nog eens vier euro extra korting op verzending naar het buitenland. Dus 4-4 = 0 lijkt mij. :D

Plus het prijsverschil met Nederland is meestal al zo groot dat je de verzendkosten er makkelijk uit haalt. :D

Veel succes tenminste en veel plezier met funkenschlag!Martijn van Baal schreef: