Party & co

• :-)

Hallo,

Heeft iemand enig idee hoeveel het bordspel “Party & co” kost? Ik kan hier helemaal niets over vinden op het internet.

Bedankt alvast!

• Lovebaby

heb hem ooit bij de blokker voor ca. €10,- kunnen kopen ( en hij zit nog steeds in het cellofaan!)

D.

• Walt

Ik heb hem wel voor je, mag je hebben voor het 5,- euro, alleen het cellofaan is er af, verder nog nooit gebruikt! dus alles is verder nog wel verpakt en in uitstekende conditie!

geef maar ff een mailtje (zie boven) als je intresse hebt, misschien kunnen we wel iets regelen.

Groet Walt

• :-)

Hoi Walt,

Excuses voor de late reactie … maar ja, het is ook zo'n prachtig weer. Zonde om binnen achter de pc te gaan zitten. Als jij mij de garantie durft te geven dat het spel in nieuwstaat is (dat cellofaan eraf maakt me niet uit) dan kunnen we misschien wel tot een deal komen. De grote vraag blijft dan, waar woon je? Aangezien verzenden erg prijzig is.

Groetjes Dagmar

Walt schreef:

>

> Ik heb hem wel voor je, mag je hebben voor het 5,- euro,

> alleen het cellofaan is er af, verder nog nooit gebruikt! dus

> alles is verder nog wel verpakt en in uitstekende conditie!

> geef maar ff een mailtje (zie boven) als je intresse hebt,

> misschien kunnen we wel iets regelen.

>

> Groet Walt

• Walt

He Dagmar.

Geen sorry ik zit ook lekker veel buiten :D

Ik woon in Uithoorn, dat is langs de Amstel (over lekker weer gespoken).

Ik ben ook geregeld in Haarlem te vinden.

en ik durf je die garantie wel te geven!

JIJ???

Greetz walt.

• Lovebaby

ter info: ik heb net wat spellen van Walt overgenomen (zie tread ‘games for sale’ op de bolgende pagina) en dat is allemaal probleemloos gegaan.