leuke spelletjesavond

• angelique

hoi allemaal,

ik ben op zoek naar mensen in zuid-holland(van rotterdam tot gorinchem) die het leuk vinden om met een aantal mensen een keer een leuke spelletjesavond te organiseren.

het gaat dan om diverse spellen zoals bv: triviant, monopoly, party en co, scrabble, doolhof, yahtzee en wat je nog meer zou kunnen verzinnen.

heb je interesse mail mij dan a.u.b.

alvast bedankt.

groetjes,

angelique

• peter heuvelman

Woon in Barendrecht, en doe met plezier mee met spelletjesavond mee.

De door jou vermelde spelletjes zijn echter wel enigzins van een hmmmm niveau.

Klinkt alsof er daar nog een wereld voor je te ontdekken valt.

• angelique

hoi peter,

dat zijn nu eenmaal de spellen die ik leuk vind, maar sta altijd open voor nieuwe dingen.peter heuvelman schreef:

>

> Woon in Barendrecht, en doe met plezier mee met

> spelletjesavond mee.

> De door jou vermelde spelletjes zijn echter wel enigzins van

> een hmmmm niveau.

>

> Klinkt alsof er daar nog een wereld voor je te ontdekken valt.

• Akke

Hallo Angelique,

je hebt gelijk: je moet spelen wat je leuk vindt. Maar: de spellen die je noemt zijn de bekendste standaardspellen die je bij elke Blokker kunt vinden. Speel je bewust alleen deze spellen, of ken je spellen als Kolonisten van Catan en Carcassonne niet?

Als je deze spellen niet kent, dan heeft Peter echt gelijk: er is een hele nieuwe wereld voor je te ontdekken.

• peter heuvelman

Ik kan het niet beter verwoorden.

De genoemde spelletjes vallen mijns inziens in de categorie FAMILIEspelletjes. Een spel als yahtzee, daar lopen spelletjesliefhebbers die deze site langslopen naar alle waarschijnlijkheid niet warm voor.

Is absoluut niet negatief bedoeld, integendeel. Er is echt echt echt zoveel moois op spellengebied voorradig…..

Mijn suggestie:

El Grande, Kolonisten, Ticket to ride, Palazzo, etc. etc.

• Eelke

Op zich heb ik wel belangstelling om eens mee te doen. De keuze van spellen is zoals gezegd wel iets teleurstellend. Maar ik kan altijd kolonisten of carcassone meenenem.

Als je trouwens eens kolonisten of carcassone wilt proberen stuur dan even een mail naar: spellenclubgouda@hotmail.com We spelen namelijk elke vrijdag-avond in Gouda van 20:00 tot 23:30 een aantal bordspellen. Iedereen is van harte welkom om eens mee te doen. De spelen die we spelen loopt erg uiteen omdat we spelen wat mensen meenemen.

Groet, groet Eelke

• angelique

misschien trek ik binnenkort wel de stoute schoenen aan en kom ik een keer naar gouda.

kun je daar zomaar binnenlopen, of moet je dat eerst aankondigen?

in ieder geval bedankt voor je reactie, en ik sta echt open voor alle spellen, maar ik ben er al jaaaaaaren uit, vandaar mijn misschien wat teleurstellende keuzes voor jullie, maar ik pas me snel aan, en het gaat tenslotte om de gezelligheid die je met elkaar hebt.

groetjes,

angeliqueEelke schreef:

>

> Op zich heb ik wel belangstelling om eens mee te doen. De

> keuze van spellen is zoals gezegd wel iets teleurstellend.

> Maar ik kan altijd kolonisten of carcassone meenenem.

>

> Als je trouwens eens kolonisten of carcassone wilt proberen

> stuur dan even een mail naar: spellenclubgouda@hotmail.com We

> spelen namelijk elke vrijdag-avond in Gouda van 20:00 tot

> 23:30 een aantal bordspellen. Iedereen is van harte welkom om

> eens mee te doen. De spelen die we spelen loopt erg uiteen

> omdat we spelen wat mensen meenemen.

>

> Groet, groet Eelke

• JeVo

goed zo Angelique !

Dat is de instelling die wordt gewaardeerd. En zoals alle mensen met een hobby/passie, zullen ook de mensen in Gouda je met veel plezier deelgenoot maken van de mooie spellen die er na Risk en Monopoly zijn ontstaan…

Gewoon doen, en lekker op een avondje binnenwandelen op de spellenavond.

Jeroen

• Eelke

Hoi,

Je kunt in principe gewoon binnen lopen. Maar aangezien het niet altijd doorgaat (of verplaatst wordt omdat de kroeg dicht is) kun je beter even een mailtje sturen naar spellenclubgouda@hotmail.com Donderdag avond weet ik meestal wel of het doorgaat of niet.

Als je frequent wilt komen kan ik je ook lid maken van onze mailgroep, dan kun je zelf mee discusseren of het doorgaat of niet. Vandaag (15-7) gaat het trouwens gewoon door.

Groet, groet Eelke