Koopjes bij de V&D

• Jeroen

Gezien bij de V&D in Amstelveen:

Voor EUR 10 spellen als Villa Paletti, Nautilus, In de Ban van de Ring (ook de kindereditie), KinderCatan, Marco Polo, In de Ban van de Ring Kaartspel, Diplomacy, en nog wat kleine spellen.

V&D schijnt landelijk uitverkoop te houden. Heeft er iemand nog andere spellen gezien voor die prijs bij een ander filiaal?

Groeten,

Jeroen

• Saskia Rette sich

Goeie tip, bedankt!

Nautilus is daar nu (woensdagmiddag gekeken) op.

Wel nog veel Squad Seven, Marco Polis, In de ban van de ring kindereditie, In de ban van de ring uitbreidingssets, In de ban van de ring kaartspellen en 1 Diplomacy aanwezig.

KinderCatan nog volop, staat op een merkwaardige plaats bij de roltrap omlaag vanaf de afdeling kinderkleding.

Groeten,

Saskia

• Tamara

In de V&D te Leiden staan nog 4 Nautili, maar die staan volgens de adviesprijs, 40 euro, geprijsd. Bij de kassa betaal je echter maar 10 euro. Dus als iemand nog een Nautilus wil, op naar Leiden! Zelfde geldt overigens ook voor Land in Zicht (nog 3 exemplaren aanwezig).

• Lovebaby

Dank voor de tip!

Gister diplomacy gehaald in Nijmegen. Koopje! In de ban van de ring was er tegen adviesprijs dus die heb ik laten liggen. Marco polo ook, omdat ik die niet kende (en ik nog genoeg spellen ongespeeld heb liggen). Mis ik daar veel aan?

• Robert

In Arnhem gistyeren nog wel een stuk of 10 Nautilussen

• delia

Alkmaar:

nog veel spellen voor tien euro: andromeda, attila, stephensons rocket, union pacific en Nautilus(niet voor 10 euro geprijsd, maar wel ervoor betaald).

En nog een aantal al eerder genoemde spellen.

Delia