Morgen, zaterdag 11 juni, heeft Murphy's Heroes, de spelletjesvereniging waar ik lid van ben een open dag, Meet the Heroes. Het wordt 11 juni gehouden in zalencentrum Delftstede, van 10:00 tot 17:00. Het is in de Phoenixstraat 66, 10 minuten lopen van station Delft. De entree is gratis.

Er zullen van alle soorten spelletjes die we spelen participatiespellen zijn. Je kan dus gewoon aanschuiven en meespelen. Er is verder een ‘Herken de Held’ wedstrijd waar prijzen mee te winnen zijn en een workshop miniaturen schilderen. Bovendien zal Peter Schulein er zijn nieuwe participatiespel lanceren.

We zijn een redelijk gevarieerde vereniging en spelen onder andere de volgende spellen, de genoemde spellen zijn maar voorbeelden uit een veel grotere reeks:

- fantasy/sf wargames (Warhammer, Warhammer 40k, Vis Magica)

- historische wargames (Warhammer Ancient Battles, Vis Bellica, PBI, AK47, Spearhead)

- bordspellen (Carcassonne, Kolonisten van Catan, Puerto Rico, Frag, Roborally, Avalon Hill spelletjes)

- Rollenspellen (AD&D, Star Wars, Paranoia, White Wolf, Gurps)

- Wizkids spelletjes, vooral Mechwarrior maar ook Pirates of the Spanish Main.

- Kaartspellen (Magic, Vampire, al moet ik toegeven dat ik de laatste tijd niet veel kaartspelletjes gespeeld heb zien worden)

Mocht je morgen toevallig verhinderd zijn dan kun je nog altijd een keer op een reguliere speldag binnenlopen. Let wel dat er dan minder participatiespellen zijn en er afhankelijk van welke week van de maand het is er een zwaartepunt is met betrekking tot het type spellen wat gespeeld wordt, al zijn er altijd genoeg mensen die iets anders spelen.

1e zaterdag van de maand Bordspeldag

2e zaterdag van de maand Warhammer Fantasy / Warhammer 40K

3e zaterdag van de maand Maritieme wargames (spellen over bootjes)

4e zaterdag van de maand Warhammer Ancient Battles

5e zaterdag van de maand Kilogame (spel voor 10-20 spelers)

Meer info: http://www.murphysheroes.nl