…tja, “op zoek naar spelletjes partners”… het klinkt erg ranzig haha, maar gezien het feit dat ik dit oproepje plaatst op boardgames.startpagina.nl en niet op sex.startpagina.nl zegt welicht genoeg :-)
Mijn vriend en ik vinden het leuk om bordspelen te spelen. Met name Risk en Monopoly vinden we leuk. Onlangs hebben we ook het kaartspel van kolonisten van Katan erbij gekregen maar dit hebben we nog niet helemaal onder de knie.
Bas is strategisch erg sterk en wint doorgaans alle spelletjes. Behalve spelletjes zoals Scrabble enzo…daarom spelen we die spelletjes ook nooit! ahum.
Ik, Linda, ben strategisch niet echt sterk, maar ben gelukkig nog niet zo erg dat ik als “een vrouw” speel.
Aangezien we met z'n tweeen zijn, en nog niet echt gezamelijk een grote vriendenkring hebben willen we proberen via deze weg in contact te komen met een stel die eigenlijk in een soortgelijke situatie zit. Spelletjes spelen met z'n 4-en is gewoon veel leuker dan met z'n tweeen.
Dus, voor degene die zich hier welicht in herkent, en het leuk lijkt om evt een keer een bordspel te spelen, zou ik zeggen: mail ons. Als het klikt kunnen we welicht een keer iets afspreken.
We wonen in een dorpje zo'n 10 km buiten Leeuwarden.
Groetjes Linda