ducosim demonstratie

• sjoerd slagman

hallo allemaal

Ik wil morgen mischien naar utrecht voor de ducosim demonstratie. Ik heb op de site van ducosim gekeken om te kijken wat er te doen is, maar ik von de siter erg onduidelijk.

Zou iemand mij zo precies mogelijk kunnen veretllen wat er te doen is en misschien ook zijn/haar ervaringen.

alvat bedankt

met vriendelijke groet

sjoerd

• Erwin

Het is een sfeervolle spellenbeurs, die meestal zo’n 500-700 bezoekers trekt. Er worden allerlei spelsoorten gespeeld en gedemonstreerd (bord- en kaartspellen, miniaturen, wargames, verzamelkaarten en rollenspel). Die demonstraties worden meestal door of namens uitgevers verzorgd (bijv. 999 Games, Ravensburger en PS Games). Er zijn verder stands van spellenwinkeliers uit Nederland en Duitsland, vaak met zeer interessante aanbiedingen. Er is ook een stand waar leden tweedehands spellen aanbieden.

Als je van spelletjes houdt, is het de moeite meer dan waard. Ik heb de laatste 15 jaar zelf maar één Ducosimbeurs gemist (met dank aan een griepje).

• sjoerd slagman

hee erwin

ja bedankt nu zal ik het zeker overwegen

• david

ligt eraan welke games je leuk vind.. asl je table top gaming leuk vind is het aanteraden om in de rechtse zaal te pakken..waar vooral gwhobby bezig zal zijn..

daar ook inde zaal worden bordspellen voroal gespeelt met ook heir endaar role play ( D&D etc..)

in de voorste hal staan de stands van winkels en wroden allerlei kleinere spellen gepseelt..

in de linker kant worden de voroal kaart spellen verkocht zoals het bekende magic..sjoerd slagman schreef: