spel-forum

• Aerjen

Ik krijg het bericht dat ik niet gemachtigd ben de pagina de zien als ik naar het spel-forum probeer te gaan. Iemand hetzelfde probleem of enig idee wat er aan de hand is?

• Hans J

Jep, gisteren was er iets van een disk-quotum overschreden. Ik denk dat de admin wat werk heeft

• Akke

Ik denk dat er wat anders aan de hand is, de admin is al maanden lang meerdere spellen schuldig aan mensen die ze via dat forum van hem gekocht hebben.

Het leek eerst overmacht te zijn, maar blijkbaar heeft ie niet eens de mogelijkheid om vrienden/familie te vragen zijn verplichtingen na te komen.

• Gerard

Inderdaad. Ik heb ook 4 spellen van deze man gekocht. In januari heb ik betaald. Tot op heden niets van hem gekregen. Ondanks verschillende mails met beloften. Ik begrijp het niet. Frank is geen onbekende in de spellenwereld. Op deze wijze ben ik bedonderd en raakt zijn naam besmet. Waardeloos.

• jacou

grappig,

er liep net een topic op dat forum met de bedenking of het nu wel opportuun zou zijn van 999 om zelf nog een nieuw forum starten.

Dat forum was goed, maar zo zie je maar weer de keerzijde van de medaile. Een particulier initiatief steunt op goodwil, en als er dan en haar in de boter komt…

• Armand

Ik heb van verschillende kanten signalen gehoord dat er iets niet goed zou zijn met de gezondheid van Frank. Waarbij ik meteen aangeef dat het “hear say” betreft en dat ik mij niet op een directe bron kan beroepen. Misschien dat iemand die dichter bij Frank staat hier meer duidelijkheid over kan verschaffen.

Mocht het inderdaad niet goed zijn met de gezondheid van Franbk dan hoop ik op enig begrip en clementie ten aanzien van het niet nakomen van verplichtingen. Ik zou willen vragen om er rekening mee te houden dat we niet over zijn persoonlijke situatie kunnen en mogen oordelen zonder alle feiten te kennen.

Mocht er behoefte zijn aan een alternatief forum, dan verwijs ik graag naar de website van Stichting Spelgroep Phoenix (www.spelgroepphoenix.nl), waar iedereen van harte welkom is.

• Akke

Ik wil heel graag begrip en clementie tonen, maar volgens het laatste nieuws van Frank persoonlijk was hij weer in orde en zou hij de spellen op de post doen. Dat is alweer bijna een maand geleden. Als hij gewoon had gezegd dat het nog wel een tijd zou duren dan was er niks aan de hand geweest.

Zelfs al ben je ziek, dan is het nog mogelijk om familie en/of vrienden te vragen even een berichtje te doen.

• Gerard

Inderdaad, Akke. Ik heb nu al 3 maanden geduld en begrip. Echter ….. ergens houdt begrip natuurlijk op. Dat punt ben ik nu onderhand wel aan het passeren. Helaas. Het staat of valt met communicatie. En ik hoor niets meer.

Het vastlopen van het Forum verontrust me wel. Zou er toch iets ernstigs zijn? Dus ik hou enige reserve.

• Hunter

Al met al is dit forum toch een centrale plek om spellenzaken te bespreken. Dit forum is onafhankelijk en een username/password is niet nodig wat ik persoonlijk wel zo prettig vind. Andere forums zijn meestal gelieerd aan bepaalde uitgevers of alleen toegankelijk voor leden van een vereniging danwel stichting en dat vind ik persoonlijk altijd minder prettig.

Het is echter jammer dat dit forum kwa techniek niet zo goed is als bv het bovengenoemde spelforum. Het ontbreken van een indeling in verschillende onderwerpen is echt een gemis. Kwa techniek zie ik liever het Spel Forum terug, maar kwa gebruik zit ik liever hier.

• Ron Huising

Dit is misschien niet zo high-tech, maar wel lekker toegankelijk voor iedereen en snel te volgen. Persoonlijk mis ik een boomstam met onderwerpen helemaal niet, want in de praktijk ben je daar vaak toch meer tijd kwijt met alles volgen dan met een rechttoe rechtaan lijst. Het enige dat ik graag zou zien is dat als er gereageerd zou worden op oude berichten, dat die dan weer naar boven schuiven en niet steeds verder wegzakken in het moeras. Andere forums volg ik soms een korte tijd, maar houd ik daarna niet meer bij, terwijl deze prikpagina me al flink lang blijft boeien en het adres schrijf ik regelmatig op voor klanten in de winkel.