Machiavelli spelen

• kos

Wellicht een beetje onbeschaamde vraag, maar ik zou (al jaren eigenlijk) graag een keertje machiavelli (het bordspel van avalon hill) willen spelen, maar ik kan niet aan het spel komen en ken ook geen geïnteresseerde in de omgeving (utrecht-woerden-amsterdam, die omgeving).

Is er iets te bedenken?

• Esther

hallo Kos,

Leuk man. Ik ben een echte machiavellie fan. Ik heb het spel ook. Ik woon in Zeist. en elke woensdagavond spelen wij het spel. Kom je ook eens langs. We spelen ook nog andere spellen.

groet esther

• Esther

lees je bericht nog eens over, je zoekt het bordspel.

helaas daar kan ik je niet aan helpen. Sorry, ik las machiavellie en werd gelijk enthousiast. waar het hart vol van is;)

het aanbod geldt zowiezo als je op onze bord-kaart spelavond wilt komen.

• Lovebaby

Nou, dan is die woensdag niet erg! Machiavelli ga ik altijd flink de boot in :-(

• kos

ik was al bang voor een dergelijke reactie. En woensdagavonden kan ik niet want dan game ik al met een andere esther ;-)

• Esther

wat is dat dan voor een machiavell?

stripmachiavelli misschien :), ben benieuwd. Als groentje wil ik alles weten wat met dit spel te maken heeft.

• Ron Huising

Ik heb het hier in Houten liggen Kos, dus we kunnen het best een keer afspreken.

Macchiavelli is eigenlijk een mooie (maar niet zo'n evenwichtige) variant van Diplomacy. Ik verbaas me wel een beetje dat je dit spel zo graag wil doen terwijl je al sinds 2002 niet meer meedoet met Diplomacy. Zaterdag de 23e spelen we dat weer om 18.00 uur bij The Joker en het zou leuk zijn als je daar ook weer eens aan deelnam. De keer daarna is op maandag 2e Pinksterdag om 11.00 uur.

Laat maar weten en zoals gezegd wil ik Macchiavelli ook best wel een keer afspreken.

Ron.

• kos

je hebt gelijk, ik heb net de bgg reports doorgelezen en het komt neer op jouw omschrijving. Het leek me alleen een leuk spel qua achterkant van de doos ooit gelezen.

Wellicht is er ergens een PBEM versie van machiavelli