Ja ja wie kan mij helpen aan de handleiding en dan vooral de
verdeling van het geld in monopoly ( de gulden versie met de rode van 50.000)
uit mijn hoofd :
50000 1 x 50.000
60000 6 x 10.000
20000 4 x 5.000
6000 3 x 2.000
10000 10 x 1.000
3500 7 x 500
500 5 x 100
totaal
150.000
dus dat lijkt wel te kloppen. de aantallen zijn in ieder geval allemaal verschillend.
Ik weet het bijna zeker. Trouwens, het verschil zit alleen in het aantal nullen op de coupures. in versies die lopen van 1 - 500 zit het verschil in twee nullen, niet in de aantallen biljetten.
Jeroen
Wij zijn een erkende financiële instelling die fondsen voor allerlei projecten goedkeurt. Onze lening / financiele aanbieding wordt gegeven tegen een lage rente van 2% en de terugbetaling duur is erg vriendelijk en klantgericht. Wij accepteren een financiering voor maximaal $ 100 miljoen en hoger afhankelijk van de aard van het bedrijf. Wij financieren momenteel financiering voor bestaande bedrijven met bestaande managementteam, met grote werkzaamheden op het gebied van energie, contractuitvoering, commerciële vastgoed aankoop, bedrijfsuitbreiding, vervoer, technologie, gezondheidszorg, huurprijs, belastingen, auto's kopen en dan via ons via e-mail als davidpetersonloanfirm1@outlook.com. We zijn open voor een goede zakelijke relatie met u, omdat onze financiële regeling zeer flexibel en klantgericht is. Als u denkt dat u een stevige achtergrond hebt en een idee hebt van een goede winst in een onderneming, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen voor mogelijke zakelijke samenwerking. Als u geïnteresseerd bent in deze aanbieding, neem dan contact met ons op via email als davidpetersonloanfirm1@outlook.com …
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?