EK Diplomacy 10-12 juni Utrecht!!

• Ronald Lokers

Jawel, voor het eerst in de geschiedenis wordt het EDC (European Diplomacy Convention, zeg maar het Europees Kampioenschap voor Diplomacy) gehouden op Nederlandse bodem! Op 10, 11 en 12 juni zullen de beste diplomaten uit Europa (en zelfs een paar uit Amerika!) elkaar bestrijden in sporthal Lunetten in Utrecht. Als je ook maar iets voelt voor dit geweldige spel, dan mag je dat absoluut niet missen!!

Het EDC is open voor iedereen en dankzij sponsoring zelfs geheel gratis! Dus je hoeft je niet te plaatsen oid, gewoon aanmelden en mee komen doen. We nodigen je ook van harte uit om slechts 1 of 2 rondes mee te spelen en de sfeer te komen proeven mocht je niet het hele weekend willen spelen, hoewel je dan natuurlijk kansloos bent om ook de titel mee naar huis te nemen.

Voor alle informatie ga je naar http://www.geocities.com/rlokers/edc2005 . De website is gezien het internationale karakter weliswaar in het engels maar dat hoeft voor de multi-linguisten die wij zijn natuurlijk geen probleem te zijn.

Graag verwelkom ik jullie in grote getalen op 10, 11 en 12 juni in Utrecht.

Ronald Lokers

Voorzitter Dutch Diplomacy Association

• JeVo

Ronald,

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie ! het EK in NL !

Maar dan moeten de Admirals de World Bowl spelen …

Wat nu ?

Jeroen

• Ronald Lokers

Heheh… gezien het feit dat de Admirals gisteren een pak op de broek hebben gehad moet ik eerst eens zien of ze de World Bowl wel halen. Maar zelfs dan moet je je prioriteiten wel goed hebben. Hoe vaak vind er nu een EDC in Nederland plaats?

Ronald

• Ron Huising

Ik kan me bijna niet voorstellen dat een Amerikaanse sport qua prioriteit boven een E.K. van welk spel dan ook gaat, laat staan zo iets geweldigs als Diplomacy.

• JeVo

update : Admirals staat 2e en goed op weg naar de world bowl …

:o)

Jevo